REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmadienį, balandžio 2 d., viešojoje erdvėje kilo triukšmas dėl Vilniečio kortelės funkcionavimo nesklandumų − pusantros valandos dėl serverio sutrikimų keleiviai negalėjo pasipildyti e. bilietų. Nors sutrikimai buvo pašalinti šiek tiek po 10 val., ypatingo dėmesio sistemos darbo nesklandumai susilaukė dėl sutapusių aplinkybių, mat nuo vakar Vilniuje nebeprekiaujama viešojo transporto vienkartiniais popieriniais bilietais.

REKLAMA
REKLAMA

E. bilietų sistemos serverio sutrikimai – vilniečiams ne naujiena. Sklandžiai dirbti serveriai „atsisakė“ jau pačioje Vilniečio kortelės pristatymo vartotojams pradžioje, vėliau su didesnėmis ar mažesnėmis problemomis bandydami papildyti e. bilietus sostinės gyventojai susidūrė dar ne kartą. Pastaruoju metu sistema veikia stabiliai, tačiau problemų vis dar kyla, kai didžiulis kiekis vartotojų per spaudos kioskuose esančius terminalus vienu metu mėgina papildyti mėnesinius bilietus.

REKLAMA

Daugiausia sutrikimų – mėnesio pabaigoje

Kaip pasakojo anonimiškumą norėjusi išlaikyti spaudos kiosko darbuotoja, nors bilietas dabar galioja ne vieną konkretų mėnesį, o 30 dienų nuo papildymo dienos, vartotojų srautas persiskirstė ne taip smarkiai, kaip galima tikėtis. Dauguma jų 30 d. bilietus pildo paskutinėmis mėnesio dienomis, tuomet ir sistemos darbo sutrikimų pasitaiko daugiausia.

Jei e. bilietų sistema neveikia, jūsų Vilniečio kortelė tuščia, o piniginėje nėra užsilikusių popierinių vienkartinių bilietų, lieka galimybė iki maršruto pabaigos galiojantį bilietą įsigyti iš vairuotojo. Nors naujoje sistemoje numatyta jo kaina – 3,5 Lt, kai Vilniečio kortelė susidūrė su problemomis, kartu su popieriniais bilietais buvo grąžinta ir senoji vairuotojų parduodamų bilietų kaina – 2,5 Lt. Kaip šiandien oficialiai pranešė savivaldybės atstovai, tokia jų kaina išliks artimiausius tris mėnesius.

REKLAMA
REKLAMA

Galiojimo laikas taip pat aktualu

Naujosios e. bilietų sistemos patogumą įvertinti prašėme vyresnio amžiaus praeivius. Vilniečio kortelę ketinantis įsigyti, tačiau vis dar nesiryžtantis Trakuose gyvenantis pensininkas Rokas aprašymuose pasigedo informacijos apie papildytų e. bilietų galiojimą ir pačios kortelės galiojimo laiką. Pastebėjimas labai taiklus, juolab kad sostinės svečiams būtų labai naudinga žinoti, jog įsigytų e. bilietų galiojimas neribotas.

Akcentuoti vertėtų ir tai, kad tikrindami keleivius kontrolieriai orientuosis pagal oficialiai nurodytą maršruto įveikimo laiką ir jei transporto priemonė vėluos dėl išorinių aplinkybių, antro bilieto žymėti nereikės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įveikti įpročius – sunku

Vilnietė pensininkė Emilija pasakojo iki šiol naudojusi popierinius vienkartinius bilietus. Ji teigė, kad kuriant sistemą vertėjo atsižvelgti į vyresnių vartotojų poreikius, tačiau tikino informacijos randanti pakankamai ir į būsimą mokymąsi žiūrinti optimistiškai. Anot pašnekovės, vyresniems žmonėms keblumų gali sudaryti tik sunkiai įveikiami įpročiai.

Vilniečio kortelės sistema parengta siekiant perorientuoti daugiau keleivių nuo vienkartinių prie nuolatinių bilietų. Kaip pasakojo jau ne vienerius metus mėnesinius bilietus perkantis vilnietis Aloyzas, jokių problemų naudojantis naująja sistema jam nekyla. Kaip naujos sistemos privalumus jis įvardijo šiek tiek sumažėjusią 30 d. bilieto kainą ir galimybę už tą pačią sumą važinėti tiek autobusais, tiek troleibusais.

REKLAMA

Viename iš sostinės autobusų kalbinta vilnietė Eugenija pasakojo problemų norint papildyti Vilniečio kortelę iškilo ne kartą, tačiau pastaruoju metu padėtis pastebimai pagerėjo. Nors keletą kartų buvo nukelta vienkartinių popierinių bilietų pašalinimo iš apyvartos data, neturinčių e. bilieto vilniečių yra nemažai, todėl įvesti sistemą sunk ne tik dėl jos rengėjų aplaidumo, bet ir dėl sunkiai įveikiamų vartotojų (ypač vyresnio amžiaus) įpročių.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų