„Visai naujas, dar galingesnis 1,6 l „SIDI turbo“, 200 AG variklis debiutuoja IAA drauge su vidutinio dydžio „Cascada, kas bus itin patrauklu kabrioletų mėgėjams. Naujas modernus, galingas variklis praplečia su „Cascada“ siūlomų agregatų gamą. Nuo šiol bus galima rinktis du itin galingus variklius – 200 AG, „SIDI turbo“ sukamasis momentas 300 Nm, ir 195 AG, turbodyzelį „BiTurbo“, kurio sukamasis momentas siekia 400 Nm. „Cascada“ tampa išimtimi – efektyvaus variklio ir važiavimo be stogo derinys gan retas“. – sako Martinas Vogleris, vidutinio dydžio benzininių variklių globalios inžinerijos (MGE engines) vadovas.
Pirma klasė: aukščiausio lygio sukamasis momentas, variklio galingumas ir patobulinimai
Naujas 1.6 l SIDI turbininis variklis net tik 11 proc. galingesnis už pirmtaką, tačiau pasiekia didesnį iki 300 Nm sukamąjį momentą su „overboost“ funkcija – tai yra 70 Nm (30 proc.) daugiau nei ankstesnė 1.6 l variklio su turbina versija. Galingas variklis, kurio vienam darbiniam variklio tūriui atitenka 125 AG, galingumu lenkia konkurentus savo klasėje. Su šiuo varikliu „Cascada“ pasiekia maksimalų 235 km/h greitį. Nepaisant didelės galios, vidutinio dydžio kabrioleto degalų sąnaudos siekia 6,7 l/100 kilometrų.
„SIDI turbo” variklio širdis yra naujas cilindrų blokas, galintis atlaikyti maksimalų 130 barų degimo slėgį cilindre. Cilindro blokas pagamintas iš tvirtos ketaus medžiagos derintas su aliuminio padėkline plokšte. Lyginant su 170 AG versija, 200 AG varikliui buvo sukonstruoti kito tipo stūmokliai, tad suspaudimo laipsnis nuo 10,5 sumažėjo iki 9,5:1. „Opel“ inžinieriai norėjo sujungti galią, sklandų ir malonų važiavimą į vieną derinį. Todėl buvo optimizuotos variklio oro tiekimo ir išmetamųjų dujų sistemų darbas. Viso to rezultatas, tylus ir sklandus variklio tuščios pavaros darbas bei malonus ausiai variklio ūžesys važiuojant dideliu greičiu ar varikliui dirbant didelėmis apsukomis. Važiavimo charakteristikas gerina ir išskirtinė priekinė pakaba „HiPerStrut”.