Manto Vyganto, Jolantos Naruševičiūtės ir jos atžalų atostogos Tailande (tv3.lt fotomontažas)

Jungtinėje Karalystėje jau ne vienerius metus gyvenimą kuriantis dainininkas Mantas Vygantas kartu su mylimąja Jolanta Naruševičiūte bei jos atžalomis nepabijojo koronaviruso ir nusprendė pasimėgauti užtarnautu poilsiu Tailande.

Tiesa, nepaisant puikių emocijų bei nepamirštamų įspūdžių, jiems teko iš arti pamatyti ir keletą ne tokių teigiamų dalykų.

Paskutinėmis dienomis teko keisti kelionės kryptį

Naujienų portalui tv3.lt M. Vygantas pasakojo, kad pastarasis laikotarpis buvo išties įtemptas, o kelionė – ilgai planuota ir laukta, todėl nepaisant kelių nesklandumų, jis su mylimąja ir jos atžalomis atostogų nusprendė vis dėlto neatsisakyti.

„Visas žiemos kalėdinis laikotarpis iki pat kelionės buvo labai įtemptas. Toks pats metas laukia ir tada, kai grįšime po atostogų – turime jau suplanuotą koncertų grafiką į priekį. Šį kartą atostogoms skyrėme  dvi savaites“, – pasakojo dainininkas.

Anot Manto, Tailandas – nuostabi vieta atostogoms, mat čia ne tik kepina saulė, bet aplink ir nuostabi gamta, be galo skanus maistas. Kadangi su Jolanta jau yra čia lankęsi, šįkart nusprendė vykti ir su mylimosios vaikais. Pasirodo, kad čia buvo švenčiami ir jų gimtadieniai.

Vis dėlto baimę užsikrėsti koronavirusu jautė ir jie: „Jeigu sakytume, kad nebaisu ir nesekame žinių ir nesidomime, vadinasi, meluotume. Žinoma, saugomės, dažnai dezinfekuojame rankas. Bet kaip kiekvienam skirta, taip skirta. Prieš kelionę sekėme informaciją apie oro uostų darbus ir manėme, kad visuose oro uostuose bus labai detali patikra. Deja, to niekur nebuvo. Vienas kitas žmogus dėvėjo apsauginę kaukę ir tai buvo dažniausiai Kinijos piliečiai, kurių keliaujančių buvo labai mažai.“

Tiesa, kaip sako pats M. Vygantas, ir jų kelionė turi savą istoriją, mat spalio mėnesį šią kelionę visi jie planavo visai kitokiu maršrutu.

„Prieš skrendant į Tailandą, planavome aplankyti ir Kinijoje esantį Šangajų, ten praleisti porą dienų. Todėl skrydžių bendrovė pirmoje vietoje buvo kinų oro linijos. Prasidėjus viruso epidemijai, vis laukėme žinių iš oro linijų kompanijos, ir tik likus 2 savaitėms, ji atsiuntė informaciją, kad bilietai yra atšaukiami, nieko alternatyvaus vietoje jų nesiūlant. Viešbučiai, vietinės kelionės buvo užsakytos iš anksto, atostogos su darbo grafiku suderintos. Nebeliko nieko kito, kaip tik griebti dar likusius bilietus į Tailandą su kita kompanija. Šį kartą jau į kainas nežiūrėjome“, – pasakojo dainininkas.

Rado puikų būdą sutaupyti kelionėms

Pastaruoju metu į Tailandą renkasi keliauti daugybė tautiečių, tačiau, anot Manto, viskas nėra taip pigu, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.

„Maisto kainos iš tiesų nėra labai mažos – galime sulyginti, kad kainos tokios, kaip Lietuvoje. Kainos mažesnės yra įvairių tailandietiškų vasarinių rūbų, bižuterijos, kosmetikos. Moterims ypatingai aktualu rankinės, piniginės ir dar visokie velniai. Mes taip pat apsipirkome – tiek rūbų, tiek natūralios kosmetikos, tiek suvenyrų šeimai ir draugams“, – pasakojo M. Vygantas.

Dėl minėtų nesklandumų keičiant kelionės kryptį, išaugo ir jos kaina, o kaip sakė dainininkas, tikslios sumos, kiek visam tam išleido, pora kol kas dar nežino: „Kiek tiksliai kainavo mūsų kelionė, kol kas dar bijome skaičiuoti, bet įskaitant išlaidas vietoje, neskaičiuojant, o tik atsipūtusiai atostogaujant, galiu pasakyti, kad žmogui išeina apie 2000 svarų sterlingų (2300 eurų, – red. past.).“

Vis dėlto Mantas su Jolanta turi puikų būdą, kaip kelionei sutaupyti dar prieš išvykstant ilsėtis.

„Mes sunkiai dirbame, bet turime vieną stebuklingą daiktą namuose. Po kiekvienos kelionės, nusiperkame naują didelę taupyklę, kuri yra matomoje vietoje. Visada metame kas kiek galime, ir iš naujo papildome mūsų kelionių banką. Ir nekantriai laukiame tos dienos, kai visa šeima susėdame ir atidarome mūsų lobių skrynelę – o tai tikrai didelė paskata būsimoms kelionėms ir jų išlaidoms“, – puikų būdą atskleidė jis.

Kelionės suartina ir su mylimąja, ir su jos atžalomis

Dar kiek anksčiau M. Vygantas yra minėjęs, kad savo mylimąją kelionėmis dažnai nustebina, vis dėlto ši buvo planuota iš anksto ir ilgai laukta, o ir Tailande jie lankosi ne pirmąkart.

Atlikėjas pasakojo, kad nepaisant to, jog dievina tailandiečių virtuvę, šįkart teko paragauti ir kur kas įdomesnių patiekalų. Tiesa, tam ryžosi ne visi.

„Paragauti krokodilo merginos nesiryžo, net pabėgo nuo stalo. Likome mes su Karoliu, stipriausi. Labai skaniai sudorojome, o skonis primena naminio karbonado, tik truputį sausesnis. Krokodilo mėsa buvo pagardinta vietiniais prieskoniais ir kepsnių padažu. Šią savaitę planuojame keliauti į didelį naktinį turgų, kur ketiname ragauti kitokių delikatesų. Įdomu, kaip šį kartą reaguos mūsų damos? Klausimas, ar neteks mums jų ieškoti pabėgusių nuo mūsų turguje“, – besijuokdamas teigė jis.

Visi jie kartu ketina dar aplankyti kelias salas bei „Fantasea“ šou, o štai kitomis turistų pamėgtomis pramogomis – jodinėjimą drambliais ar tigrų lankymą – jie ketina praleisti, mat yra prieš gyvūnus nelaisvėje.

Mantas pasakojo, jog džiaugiasi, kad šįkart su jais keliavo ir mylimosios vaikai, o jų santykiai, pasirodo, išties labai šaunūs. „Kelionės dar labiau suartina, tad laikas kartu išties nuostabus. O jiems Tailandas buvo svajonių šalis, tad ši kelionė buvo mūsų su Jolanta jiems skirtos gimtadienio dovanos“, – sakė jis.

Tiesa, jis neslėpė, kad keturių žmonių norai kelionės metu kartais išsiskiria, vis dėlto niekas nėra linkęs dėl to pyktis. „Jeigu nuoširdžiai, mes šeimoje visada tariamės ir planuojame viską kartu, bet tuo pačiu, kiekvienas turime asmeninę laisvę ir norus. Pavyzdžiui, jei aš noriu eiti prie baseino, o kažkas iš šeimos narių nenori, jokių problemų. Kiekvienas turime laisvę rinktis, todėl nekyla jokių piktumų, problemų ir atostogos būna tobulos. Reikia visada gerbti kito norą ir pasirinkimą. Garantuoju, kad oro uoste susitiksime visi kartu“, – pokštavo M. Vygantas.

Anot jo, svarbiausia, kad kelionės suartina, o jų šeimai tai ypatingai svarbu. „Gyvenant šeimoje, kiekvienas turime savo pareigas, o mūsų šeima ypatinga, nes visi dirbame skirtingus darbus skirtingu laiku. Būna, kad nesimatome net po kelias dienas, o kelionėse, bendraudami šeimos rate, suprantame, kas yra tikrosios vertybės ir koks iš tiesų mes esame vienas didelis kumštis. Gera mylėti ir būti mylimam“, – neslėpė jis.

Kai kas kelionę vis dėlto apkartino

M. Vyganto mylimoji Jolanta socialiniuose tinkluose pasidalijo ir ne tokia smagia istorija. Pasirodo, kad viename viešbutyje jiems teko susidurti su tautiečiais, ir nors galvojo, kad tai bus maloni patirtis, realybė buvo kiek kitokia.

Kaip rašė Jolanta, emigrantai iš Airijos, nepraleido progos apšnekėti ir pasišaipyti iš visų viešbučio gyventojų galvodami, kad niekas jų nesupranta.

Savo mintimis apie tautiečius nusprendė pasidalinti ir Mantas. „Negalima apie visą tautą taip kalbėti – yra daug nuostabių žmonių, tik būnant Tailande pasitaikė ir tokių variantų kaip šis. Mes ir pasisveikinome, ir šypseną veiduose rodėme, bet tokio pat atsako nesulaukėme. Gaila, bet tebūnie… Tokia jau ta tiesa. Jie nė nesusigėdo – atvirkščiai, toliau tęsė savo rūškaną dieną po tropiniais saulės spinduliais“, – pasakojo M. Vygantas.

Porai teko pamatyti ir koronaviruso grėsmę iš labai arti – visa istoriją dainininkas taip pat pasidalijo su savo socialinių tinklų sekėjais. Pasirodo, kad pastaruoju metu vis dažniau įvairius kruiziniai laivai užstringa užsienio šalyse – būtent taip nutiko ir saloje, kurioje ilsėjosi dainininkas su savo artimaisiais.

„Iš šalies atrodė gigantiškas kruizinis laivas, kuris tiesiog priplaukė Puketo krantus... Saloje turistų apmažėję. Teko lankytis šioje saloje ir prieš porą metų, tada tikrai buvo labai gausu turistų iš įvairių pasaulio šalių… Bet ne šį kartą. Pagalvojome, kad pagaliau atplaukia daugiau žmonių, kurie taip pat nori pailsėti šiame rojaus kampelyje, tačiau įtarimų sukėlė aplink laivą daug mažų policijos bei pasieniečių katerių... Skaitome šiandien spaudą, ir, pasirodo, kad laivo į salą neįleido todėl, kad jame yra turistų iš Italijos“, – savo akimis negalėjo patikėti M. Vygantas.

Kaip pasakojo žinomas vyras, kol ten esantiems keleiviams nebus atlikti koronaviruso tyrimai, laivas turi likti tolėliau nuo kranto.

„Keistas jausmas, kai pirmą kartą susiduri su tokia situacija. Pačiame Pukete viskas ramu – visi džiaugiasi geru oru ir puikiomis atostogomis. O likusių prabangiame kruize žmonių, labai gaila… Tikimės, kad kad jie visi sveiki ir toliau galės tęsti savo kelionę“, – mintimis dalijosi dainininkas.

Po kelionės M. Vygantas susisiekė su naujienų portalu tv3.lt ir papasakojo, kad keleivius, o taip pat ir juos atidžiai patikrino tik Abu Dabyje esančiame oro uoste. O štai Londone niekas per daug didelio dėmesio nekreipė, nevyko jokie patikrinimai. „Įdomiai su požiūriu sveikatos patikrinimų po ilgų kelionių...“ – sakė M. Vygantas.

Jis pridėjo, kad Londono oro uoste apskritai buvo labai mažai žmonių, o prieš jiems išvykstant tokio chaoso dar nė nebuvo – per tą laiką, kol keliavo, koronavirusu susirgo labai daug žmonių.