Kaip figūrą paversti dailesne?

Ar einant pro parduotuvių vitrinas ir jus apima pavydas žiūrint į modelių figūras? Vis daugiau ir daugiau moterų šiandien trokšta būti lieknomis, kuo panašesnėmis į podiumu vaikštančius modelius, tuo tarpu stiprus ir raumeningas kūnas nėra garbinamas. Pagaliau baigėsi tos dienos, kai stiprios merginos buvo laikomos pernelyg vyriškomis ir nepatraukliomis. Visiems šiems pokyčiams įtakos turėjo Fitneso išpopuliarėjimas.

Dabar net ir pakankamai raumeningos kūno linijos įgavo minkštesnę išvaizdą. Pasaulio įžymybės, tokios kaip Jessica Biel ir Jessica Alba, puikuojasi žurnalų viršeliuose, demonstruodamos puikias savo kūno linijas. Šios moterys sulaukia daugybės vyrų dėmesio, daug daugiau nei lieknos merginos ir moterys, tokios, kaip Lindsay Lohan ar Victoria Beckham.

Taigi, pateikiame kelis patarimus kaip artėjant vasarai padailinti savo figūrą tam, kad ne tik atrodytumėte, bet ir jaustumėtės puikiai!

SVARMENYS

Jei norite padailinti savo kūno linijas, jums visiškai nereikia bijoti svarmenų. Nesijaudinkite, juk neketinate persitempti, kad taptumėte panašia į raumeningąjį Vin Diesel, saikingos treniruotės tik padailins figūrą. Teisingai treniruojantis ir sveikai maitinantis, per mėnesį galima priaugti apie pusę kilogramo raumenų. Juk ne taip baisu, kaip manėte?

REKLAMA

TRENIRUOTĖS

Keistoka, tačiau svarmenų problema yra ta, kad daugumai moterų tai nėra pakankamai sudėtinga! Po ilgalaikių treniruočių su svarmenimis jūs nustebsite, kokia stipria tapote. Didinant svarmenų svorius, ne tik dailinsite savo figūrą, tačiau ir ugdysite ištvermę. Netrukus pastebėsite, kaip jūsų kūnas keičiasi per ateinančias savaites labiau, nei per pastaruosius kelerius metus. Pratimai su svarmenimis taip pat padės padaryti kūną lankstesniu.

Nesijaudinkite, jei po treniruočių jūsų kūno svoris padidės. Atsipalaiduokite, nes vienas kilogramas raumenų užima daug mažiau vietos, nei vienas kilogramas riebalų, todėl net ir sverdamos daugiau, atrodysite mažesnė.

KARDIO TRENIRUOTĖS

Vienas geriausių būdų mažinti svorį yra kardio treniruotės. Kardio treniruotės yra naudingos tuo, kad jos ne tik smarkiai degina riebalus, tačiau ir pagerina kraujospūdį bei medžiagų apykaitą. Būtent todėl vis dažniau moterys renkasi šį sportavimo būdą, sporto kube kardio treniruočių skyriuje praleisdamos valandų valandas.

Paslaptis slypi kardio treniruočių režime, kai nuo patogiai nusistovėjusio režimo sesijos perėjus į aukšto intensyvumo intervalus sudeginama daug daugiau riebalų.

Kitą kartą, būdamos kardio treniruoklių salėje dvidešimt minučių treniruokitės paeiliui su trisdešimties sekundžių pertraukomis taip sunkiai, kaip tik galite. Perspėju – tikrai nebus lengva. Darykite tai vieną mėnesį ir figūros pasikeitimai garantuoti.

ANGLIAVANDENIAI

Ar vartojate daug angliavandenių? Jums patinka jų skonis, tačiau visai nepatinka tai, ką jie daro jūsų juosmeniui? Vartojant angliavandenius svarbu nepamiršti, kad jie nekenkia jūsų figūrai tol, kol jūsų porcijos išlieka kontroliuojamos ir jūs tinkamai jas paskirstote dienos bėgyje. Norėdamos, kad angliavandeniai efektyviai veiktų jūsų naudai, patariama juos vartoti prieš ir po treniruočių. Būtent tada, kai jūsų raumenys reikalauja daugiau energijos ir greitai juos sudegina!


Rašyti komentarą...
a
agne
2012-04-02 16:57:49
Pranešti apie netinkamą komentarą
esu stora noriu biski suleknet bet nezinau kaip tai padaryt gal jus galetumet patart?
Atsakyti
0

m
mergi
2012-04-07 10:22:37
Pranešti apie netinkamą komentarą
visu pirma tai turi tapti tavo gyvenimo budu , nes kitaip tai bus tik laikini rezultatai ...Keisk mitybos įpročius ir tai tikrai nereiskia kad privalai badauti. Patarciau atsisakyti visokiu bandeliu ir kitokiu kepiniu , neprikimsti skrandzio , gerti daugiau vandens , beto svarbiausia tarp triju pagrindiniu patiekalu uzkask vaisiu (as renkuosi obuoly), bei patarciau viena diena per savaite (pvz sekmadieni) daryti iskrovos diena ir gerti tik vandeni.... bei kas svarbiausia sportuoti , judeti ir nestoveti :))) man tai padejo tikrai :)) daugiau internete gali pasiskaityti apie tokius dalykus :))
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (2)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų