Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (VMI) informuoja, kad 2010-iems metams išduodamų verslo liudijimų gyventojams nebereikės vykti atsiimti į Mokesčių inspekciją: mokesčių mokėtojo pageidavimu jis bus atsiunčiamas elektroniniu paštu.
Smulkiesiems verslininkams, norintiems įsigyti verslo liudijimą, nuo šiol į inspekciją atvykti reikės tik kartą: pateikti prašymą. Sumokėję fiksuotą gyventojų pajamų mokestį bei kitas privalomas įmokas, mokesčių mokėtojai, jei pageidaus, savo verslo liudijimą gaus elektroniniu paštu. Jį atsispausdinę gyventojai galės legaliai vykdyti veiklą. Naujoji verslo liudijimų išdavimo tvarka įsigalioja šių metų gruodžio mėnesį – kai pradedami išduoti verslo liudijimai 2010 m. veiklai.
VMI pažymi, kad verslo liudijimai kitiems metams pradedami išduoti, kai visų Lietuvos savivaldybių tarybų priimti sprendimai dėl fiksuoto Gyventojų pajamų mokesčio dydžio (verslo liudijimo „įkainių“), pasiekia VMI – įprastai tai būna antroje gruodžio pusėje. „Popierinius“ verslo liudijimus gyventojų pageidavimu VMI specialistai, kaip ir anksčiau, išdavinės institucijos teritoriniuose padaliniuose.
VMI pažymi, kad vykdydami veiklą gyventojai nebūtinai darbo vietoje privalės turėti verslo liudijimą: svarbu žinoti jo numerį bei turėti asmens tapatybę įrodantį dokumentą – kontroliuojančios institucijos ar verslo partneriai galės patikrinti veiklos legalumą VMI interneto svetainėje arba paskambinę į Mokesčių informacijos centrą.