Elektroniniai laiškai ar telefoniniai pokalbiai su bendradarbiais gali pratęsti jūsų darbo dieną ir atimti dalį brangaus laisvalaikio.
Vis daugiau įstaigų darbuotojų naudoja įvairius metodus siekdami išlaikyti savo dėmesį visą darbo dieną. Tyrimo metu buvo nustatyta, kad vidutiniškai įstaigos darbuotojai dėl tokių trukdžių kasdien praranda 2,1 valandos, rašo „The Wall Street Journal".
„Fast Company“ tinkliaraštininkė Gina Trapani teigia, kad vienas iš būdų apsiginti nuo tokių trikdžių – ,,skirti laiko susitikimams su savimi". Galima išsinuomoti konferencijų salę, užsidaryti duris ir nieko neįsileisti. Kita idėja – pasidėti ant stalo laikrodį, kad kiekvienas užsukęs pakalbėti prie jūsų stalo neprarastų laiko nuojautos. Taip pat galima susitarti su bendradarbiais dėl tam tikrų netrukdymo ženklų, tokių kaip lentelės su savo vardu užvertimas. Kai kurie darbuotojai darbo metu užsideda ausines, nors tuo metu net nesiklauso muzikos. Kai kurios kompanijos bando įvesti „dienas be elektroninio pašto“, kad darbuotojai būtų susikoncentravę.
Kitas trikdžių šaltinis – pats darbuotojas. Dauguma jų mėgsta darbo metu tiesiog pasinerti į svajones ar užsiimti kitais nereikšmingais darbais, tokiais kaip „Twitter“ ar nesvarbių elektroninių laiškų skaitymas. Kad to išvengtumėte, G. Trapani siūlo naudoti vadinamąjį Pomodoro metodą, pagal kurį dienos užduotis reikia susiskirstyti į atskirus nepertraukiamo darbo dalis po 25 minutes. Neskaitant ekstremalių situacijų, tokių kaip gaisras, potvynis ar sprogimai, niekada nevalia pertraukti šių dalių.
Tačiau nereikia užmiršti, kad kitais tyrimais buvo nustatyta, jog darbuotojai, reguliariai darbo metu naršantys internete savo noru, vėliau sugeba geriau išspręsti kilusias problemas. Nesugebantys susikoncentruoti žmonės yra linkę pasisavinti nereikšmingą informaciją, kuri vėliau padeda atrasti kūrybiškų problemos sprendimo būdų.