Vyriausiasis šalies ūkininkas Vytas Navickas surinko dėlionę iš 5 lopelių ir tai tapo nacionaline lietuvių švente, - ironizuoja dienraštis „Vakaro žinios“ „Elito naujienose“.
Nuo šio Lietuva pasaulyje galės būti atpažįstama iš savo „vizitinės kortelės“ - Lietuvos prekės ženklo.
Ketvirtadienio popietę miške netoli Vilniaus pristatytas unikalus Lietuvos prekės ženklas (iš skirtingo dydžio spalvotų detalių), skirtas populiarinti valstybės vardą, skleisti pasauliui informaciją apie tai, kuo esame ypatingi ir ką galime pasiūlyti.
Gerbiamas ūkio ministras Vytas Navickas apsidžiaugė, kad šia dėlione lengviau pritraukti investuotojų, strateginių partnerių.
„Tai dvejų metų darbą vainikuojantis rezultatas, į kurį buvo įtrauktos įvairios organizacijos, visuomenė“, - protingu sprendimu džiaugėsi ponas Navickas.
Gaila, dėlionė - ne jo protingas sprendimas.