Technologijų verslininkai su savo idėjomis plūsta į Silicio slėnį, norėdami tapti naujuoju „Google“ ar „Facebook“, rašo „Financial Times“. Tačiau vos kelios iš daugiau nei šimto naujai įsteigtų kompanijų, kurios pateikė savo prekes „Demo Fall 2010“ pasirodyme bei San Franciske vykusioje „TechCrunch Disrupt“ konferencijoje, sugebės pasiekti tokias daugiamilijoninių kompanijų aukštumas.
Tačiau stebint visus pristatymus, imituojančius „iPhone“ įrangą, socialinius tinklus ar internetinės prekybos paslaugas, galima išsirinkti geriausius produktus. „Lark Up“ yra Masačusetso technologijos institutą baigusios Julios Hu idėja. Ji nuolat atsikeldavo per anksti, nes jos vaikinas užsistatydavo žadintuvą anksčiau nei ji ir toliau snausdavo nepaisydamas kelių priminimų.
„Lark Up“ idėja buvo subrandinta „Lightspeed Venture Partners“ kompanijoje Silicio slėnyje. Prietaisas paverčia „iPhone“ žadintuvu, kuris yra padėtas šalia lovos bei gali būti įkraunamas su USB jungtimi. Nustatytu laiku prietaisas Bluetooth ryšiu siunčia signalus į miegančiojo antriešį, kuris pradeda vibruoti ir taip be garso pažadina, nesutrukdydamas šalia miegančiam žmogui.
„Lark Technologies“ teigė, kad tokia vibracija pažadino net giliausius miegalius. Šis signalas buvo sukurtas padedant Harvardo medicinos mokyklos miego ekspertams ir yra sukurtas taip, kad miegantysis nepriprastų prie vibracijos. Kompanija taip pat pateikė statistiką, kuri teigia, kad 38 proc. Amerikos porų ginčijasi dėl miego ir kad „Lark Up“ yra du su puse karto tylesnis nei įprastinis žadintuvas. Tai gali pateisinti esamą 99 JAV dolerių prietaiso kainą.
Dar vienas išradimas, kuris gali būti naudingas studentams yra „Kno“ – didelio formato prietaisas, skirtas akademinei bendruomenei. Dviejų ekranų įrenginys „Kno“ pirmą kartą buvo pristatytas birželio mėnesį ir yra sudarytas iš dviejų 14,1 colių liečiamųjų ekranų. Studentai gali skaityti bei komentuoti savo vadovėliuose viename ekrane, tuo pat metu naršydami internete, braižydami, spausdindami ar atlikdami skaičiavimus kitame.
„Kno“ kūrėjai teigia, kad šį įrenginį pardavinėjant už daugiau nei 1000 JAV dolerių, jis atsipirktų per 13 mėnesių. „Kno“ kūrėjai neatskleidė galutinės produkto kainos bei užsiminė, jog pardavime įrenginys turėtų pasirodyti iki metų galo. „Kno“ taip pat leis kitoms kompanijoms sukurti programinę įrangą šiam prietaisui. Vis dėlto, yra abejojama šio prietaiso sėkme, žinant kokia konkurencija jo laukia tarp tokių galingų technologijų kompanijų kaip „Apple“.
„Veebeam“ yra dar viena kompanija, kuri mėgins įsitraukti į didžiųjų žaidėjų dominuojamą rinką. Šis įrenginys leidžia vartotojams persiųsti savo kompiuterio atvaizdus ar failus į televizoriaus ekraną didžiausia įmanoma ryškumo kokybe (1080p rezoliucija). Yra daugelis kitų prietaisų, kurie atlieka tokią funkciją, tačiau „Veebeam“ yra viena pirmųjų, kuri naudoja Wireless USB technologiją. Šiuo metu „Veebeam“ kainuoja 99 JAV dolerius ir jį galima įsigyti internetu.
Parodoje taip pat buvo galima pamatyti neįprastų paslaugų derinių. „Bump“ yra mišri socialinė paslauga apie JAV automobilių numerius. Vartotojai užregistruoja savo automobilių numerius bei parašo, kokiu būdu su jais būtų galima susisiekti. Bet kas pastebėjęs automobilio numerį gali susiekti su jo savininku ir pranešti apie nedegantį stabdžių signalą, siūlyti užeiti į restoraną, šalie kurio yra paliktas automobilis ar tiesiog pakviesti į pasimatymą.
Kitas egzotiškas mišinys buvo pristatytas interneto puslapyje GameCrush.com . Vyriškos lyties atstovai yra raginami mokėti pinigus už internetinius žaidimus su patraukliomis moterimis ir video konferencijos galimybę.