• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2008 m. pasaulinėje automobilių rinkoje, kurioje pardavimai smuko 5 proc., „Renault Nissan“ aljansas patyrė 1,1 proc. nuosmukį.

REKLAMA
REKLAMA

Abi kompanijos kartu 2008 m. pardavė 6 090 304 automobilius ir užėmė 9,4 proc. pasaulinės automobilių rinkos (0,3 proc. daugiau nei 2007 m.).

REKLAMA

„Renault“ ir „Nissan“ praėjusiais metais atitinkamai pardavė 2 382 230 ir 3 708 074 automobilius. Pasauliniai „Renault“ pardavimai 2008 m. sumažėjo 4,1 proc., o „Nissan“ pardavimai 0,9 proc. augo.

2008 m. 4,1 proc. sumažėjus „Renault” pardavimams, rinkos dalis išaugo 3,6 proc. „Renault“ grupės, kuriai priklauso „Renault“, „Dacia“ ir „Renault Samsung“ prekiniai ženklai, pardavimai už Europos ribų pasiekė 873 798 automobilius (+1,5 proc.) ir sudarė beveik 37 proc. visų „Renault“ grupės pardavimų.

REKLAMA
REKLAMA

Itin gerų rezultatų „Renault“ pavyko pasiekti Brazilijoje, kur per metus pardavė 115 000 automobilių ir taip savo pardavimus padidino 56,4 proc. „Renault“ padidino savo rinkos dalį 4,3 proc. ir tapo vienu iš šešių geriausiai parduodančių prekinių ženklų Brazilijoje.

Rusijoje „Renault“ pardavimai augo 6,8 proc. ir antrus metus iš eilės peržengė 100 000 vnt. ribą. Maroke „Renault“ išlieka lyderiaujančiu automobilių gamintoju, turinčiu 27,8 proc. rinkos dalies.

2008 m. „Renault“ grupė pristatė dešimt naujų modelių: „Clio Estate“, „Grand Modus“, „Megane III“, „Megane III Coupe“, „Laguna Coupe“, „Kangoo“, „Kangoo LCV“, „Kangoo Compact“, „Logan Pick-up“, „Thalia/Symbol“.

„Renault” pardavimai Europoje pernai sumažėjo 8,1 proc., tačiau kompanija padidino savo rinkos dalį 0,2 punkto iki 9 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų