„Regitra“ įspėja: trikdžių šalinimas gali užtrukti, ką daryti su jais susidūrus?

Gegužės 1 d. pradėjo veikti nauja transporto priemonių apskaitos sistema. Nuo to laiko ji yra pasiekiama, tačiau iki šiol veikia su tam tikrais sutrikimais, ketvirtadienį informavo „Regitra“.

Nuo mėnesio pradžios įsigaliojo nauja transporto priemonių registravimo ir deklaravimo tvarka. Perkant ar parduodant automobilį arba norint jį įvežti į Lietuvą reikalingas unikalus savininko deklaravimo kodas (SDK).

Tačiau vos pradėjus taikyti naują sistemą, ji ėmė gerokai strigti – daugelis gyventojų ir verslų piktinasi, kad „Regitra“ nesusitvarko, kilus problemų su ja neįmanoma susisiekti.

Trikdžių šalinimas gali užtrukti

„Regitra“ informuoja, kad pirmąją dieną beveik 2 mln. SDK buvo sugeneruoti automatiškai šalyje jau registruotoms transporto priemonėms. 

Ketvirtadienio ryto duomenimis, per pastarąsias dienas papildomai suteikta dar apie 10,6 tūkst. kodų, o iš jų 8,4 tūkst. – internetu.

„Tai bene didžiausias pokytis transporto priemonių registracijos srityje per pastaruosius 30 metų, kuomet iš esmės keičiasi beveik visi procesai. Tad, deja, bet tam tikrų nesklandumų neišvengta. 

Komanda aktyviai dirba ties trikdžių šalinimu, todėl tikimės, kad esminiai sutrikimai bus pašalinti artimiausiomis dienomis. Kitų, rečiau pasitaikančių, trikdžių šalinimas, panašu, gali užtrukti ilgiau“, – įspėja „Regitra“.

Ką daryti susidūrus su trikdžiais

Išplatintame pranešime „Regitra“ teigia nuoširdžiai atsiprašanti klientų, susidūrusių su nepatogumais, ir prašo:

  • jei nepavyksta prisijungti, pabandykite tai padaryti per kitą naršyklę;
  • jei norite paslaugą gauti kaip įmonė, atkreipkite dėmesį, ar esate prisijungęs kaip juridinis asmuo;
  • būkite atidūs ir kuo tiksliau suveskite reikiamus duomenis, pvz.: transporto priemonės VIN numerį, O raidės nesumaišykite su 0 ir pan.;
  • jei prašymas yra atmestas, tai konkrečias priežastis galite rasti suformuotame PDF dokumente;
  • jei prašymo nepavyksta pateikti ir nurodoma kreiptis į administratorių, tai reiškia, kad problema yra užfiksuota ir bus sprendžiama. Tokiu atveju kviečiame prašymą pakartotinai pateikti vėliau.

„Regitra“ taip pat primena, kad jei jums automatiškai nebuvo sugeneruotas SDK, tai tam turite tris mėnesius iki liepos 31 d. 

„Svarbu pastebėti ir tai, kad iki 2021 m. rugsėjo 1 d. bus taikomas tolerancijos laikotarpis, kurio metu kontroliuojančios institucijos sieks ne bausti, o įspės, padės ištaisyti klaidas, suteiks reikiamą informaciją“, – informuoja valstybės įmonė.


Rašyti komentarą...
!
!!!
2021-05-06 12:02:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
Skaičiuokite..... Kai naikinsite kaip Latvijoje parašykite kiek isvaistyta mokesčių pinigų ir kiek iš asmeninių pinigų dengsite savo issidirbinejimus
Atsakyti
0

M
Mmmmmmmm
2021-05-06 13:25:50
Pranešti apie netinkamą komentarą
Sugalvoje istatima isleisti o ivygditi nesugeba berascai
Atsakyti
0

M
Mmmmmmmm
2021-05-06 13:26:10
Pranešti apie netinkamą komentarą
Sugalvoje istatima isleisti o ivygditi nesugeba berascai
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (7)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų