Tyrimų bendrovės „AC Nielsen Baltics“ duomenimis, Lietuvoje sumuštinių duonos vartojimas 2010 m. sumažėjo 19 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2009 m. Kitose Baltijos šalyse susiklostė panaši situacija: Latvijoje sumuštinių duonos vartojimas krito net 27 proc., Estijoje – 11 proc., o visose trijose šalyse kartu – 18,9 proc. pagal pardavimų vertę ir 11 proc. pagal kiekį.
Nors bendras sumuštinių duonos vartojimas šalyje mažėjo, viena šio segmento lyderių UAB „Fazer kepyklos“, gaminanti „Gardėsio“ ženklu pažymėtus duonos gaminius, 2010 m. savo rinkos dalį sumuštinių duonos segmente padidino 26 proc. pagal pardavimų vertę, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2009 m.
Lietuvoje perkamiausias sumuštinių duonos segmento produktas 2010 m.buvo UAB „Fazer kepyklos“ kepama 500 g. „Gardėsio“ „Sumuštinių duona“. Minėtu laikotarpiu, jos rinkos dalis sumuštinių segmente pagal vertę buvo 13,4 proc., pagal kiekį – 10,9 proc.
Pasak UAB „Fazer kepyklos“ prekybos direktoriaus Mindaugo Snarskio, kokybiški duonos gaminiai paklausūs net ir sunkesniu ekonominiu laikotarpiu. Tai įrodo ne tik „Sumuštinių duonos“, bet ir sumuštinukų duonos „Tip Top“ (TOP 7) bei duonos skrudinimui „Skrudink ir ragauk“ (TOP 6) sėkmė. „Būdami segmento lyderiais jaučiame pareigą nuolat siūlyti kuo įvairesnius, išskirtinio skonio ir koncepto sumuštinių duonos gaminius“,- teigia M. Snarskis.