Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos specialistai per trečiąjį šių metų ketvirtį apgynė maždaug pustrečio šimto nekokybiškas prekes ar paslaugas pirkusių vartotojų teises. Iš viso inspektoriai per 3 mėnesius gavo 443 vartotojų skundus. Ištyrus juos nustatyta, jog daugiau kaip pusė skundų buvo pagrįsti, rašo „Lietuvos rytas“.
„Didėjantis skundų skaičius rodo, kad vartotojai turi daugiau žinių apie savo teises. Jie yra geriau informuoti apie savo teisėtų interesų gynimo būdus. Be to, vartotojai labiau pasitiki jų teises ginančia institucija“, – įsitikinusi Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Paslaugų kontrolės skyriaus vedėja Danutė Vaišvilienė.
Daugiausia skundų gaunama dėl elektros technikos, odos, avalynės, baldų, statybinių prekių, mašinų, tekstilės gaminių kokybės. Tarp elektros technikos gaminių pagal skundų skaičių vyrauja mobiliojo ryšio telefonai (30 proc.), kompiuterinė technika (21 proc.), vaizdo ir garso atkūrimo aparatūra (12 proc.).
Bet daugiausia elektros technikos gaminių įsigijusių pirkėjų pretenzijų pasitvirtino dėl televizorių, skalbyklių, vaizdo ir garso atkūrimo aparatūros kokybės, teigia dienraštis.