• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visuomenėje vyraujanti nuomonė, kad mūsų šalies gamintojai tėra pigi darbo jėga didelėms užsienio bendrovėms, nėra visiškai teisinga, išplatintame pranešime teigia „Domus galerija“ rinkodaros vadovė Agnės Brūzgė. Anot jos, šiuo metu Lietuvoje vyksta lietuvių baldininkų renesansas.

Visuomenėje vyraujanti nuomonė, kad mūsų šalies gamintojai tėra pigi darbo jėga didelėms užsienio bendrovėms, nėra visiškai teisinga, išplatintame pranešime teigia „Domus galerija“ rinkodaros vadovė Agnės Brūzgė. Anot jos, šiuo metu Lietuvoje vyksta lietuvių baldininkų renesansas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Galima sakyti, kad po nekilnojamo turto rinkos sąstingio baldininkai iš naujo atranda vidaus rinką, o klientai - lietuvišką baldininkystės tradiciją ir vietos baldininkus,“ – teigia ji.

REKLAMA

Pasak A. Brūzgės, patirtį, įgytą gaminant baldus eksportui į užsienį, tautiečiai dabar sėkmingai naudoja konkurencijai vidaus rinkoje. Tokios lietuvių baldų gamybos įmonės kaip „Medis Line“, „Ąžuolo namai“, „TCH“ ar vienetinius baldus gaminantys „Kemenos namai“ pradžioje savo veiklą koncentravo į eksportą ir tik įsitvirtinę užsienyje pradėjo aktyviau siūlyti savo produkciją vietos pirkėjui.

REKLAMA
REKLAMA

„Taip nutiko dėl to, kad mes turėjome kokybiškas natūralias medžiagas, tokias kaip medžio masyvas, ir aukšto lygio apdirbimo techniką, tačiau neturėjome pakankamai klientų, kurie galėtų įvertinti ir įpirkti mūsų produkcijos. Dėl to pirmiausia pradėjome dirbti su Olandijos, Vokietijos, Skandinavijos šalių rinkomis,“ – sako „Ąžuolo namai“ vadovė Inga Rimeisienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jos teigimu, vykdydama užsakymus užsienio bendrovėms įmonė papildo savo darbų portfelį naujais eksponatais, kurie vietos rinkoje gali būti naudojami kaip pavyzdžiai. Taip įmonė gali parodyti klientams savo turimas galimybes.

Panaši istorija nutiko ir klasikinio stiliaus baldus gaminančiai bendrovei „TCH“, kuri iki šiol savo produkciją pardavinėjo išskirtinai Didžiojoje Britanijoje. Klasikiniam stiliui išpopuliarėjus Lietuvoje, bendrovė pradėjo daugiau dėmesio skirti ir mūsų šalies rinkai, čia atidarė savo prekybos ir ekspozicijos saloną.

REKLAMA

A. Brūzgės teigimu, lietuvių gamintojai yra patrauklūs pirkėjui, nes gali pasiūlyti gerą kainos ir kokybės santykį, o būdami fiziškai arčiau - greičiau patenkinti jo individualius poreikius.

„Dirbti Lietuvos rinkoje – ne lengviau nei su užsakovais Skandinavijos ar Beniliukso šalyse, – sako I. Rimeisienė. – „Gerai, kada itin aukšti gaminio kokybės reikalavimai sutampa su finansinėmis kliento galimybėmis. Vis tik dažnai atsitinka taip, kad norima aukščiausios kokybės ir išskirtinio, pagal specialų užsakymą pagaminto, baldo už masinės produkcijos kainą.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų