• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vieną svarbiausių Vilniaus infrastruktūros projektų sustabdžiusios rangovės - Latvijos kelių ir tiltų statybos bendrovė „Latvijas tilti“ ir Lietuvos įmonė „Kauno keliai“ - toliau kovoja dėl teisės dalyvauti 90 mln. eurų vertės Vilniaus vakarinio aplinkkelio rangovo konkurse.

Vieną svarbiausių Vilniaus infrastruktūros projektų sustabdžiusios rangovės - Latvijos kelių ir tiltų statybos bendrovė „Latvijas tilti“ ir Lietuvos įmonė „Kauno keliai“ - toliau kovoja dėl teisės dalyvauti 90 mln. eurų vertės Vilniaus vakarinio aplinkkelio rangovo konkurse.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bendrovės, kurios nedalyvavo konkurse, aukštesnės instancijos teismui apskundė sprendimą, kuriuo atmestas jų prašymas jį nutraukti.

REKLAMA

„Kelis kartus kreipėmės į naująjį Vilniaus merą, siūlydami geriausią išeitį miestui - iš naujo paskelbti konkursą, niekam nekeliantį abejonių dėl skaidrumo. Tai užtruktų du-tris mėnesius - tiek pat, kiek bylos svarstymas Apeliaciniame teisme“, - pranešime spaudai sakė „Latvijas tilti“ valdybos pirmininkas Genadijus Kamkalovas.

REKLAMA
REKLAMA

Anot jo, Vilniaus aplinkkelio trečiojo etapo rangovo konkursas truko vos pusantro mėnesio, o jo sąlygas buvo apskundusios penkios bendrovės. Viena jų buvo „Axis Power“, vėliau tapusi konkurso laimėtojos bendrovės „Kauno tiltai“ partnere konkurse.

„Kauno kelių“ vadovas Ramūnas Šilinis tvirtino, kad bendrovė negalėjo pateikti savo pasiūlymo konkursui, nes jo sąlygos buvo neteisėtos - jos esą prieštarauja viešojo pirkimo principams ir gerajai praktikai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Abi bendrovės teigė, kad konkurso sąlygos ribojo konkurenciją ir sudarė galimybes jame dalyvauti tik kelioms įmonėms.

Vilniaus savivaldybės administracijos direktorė Alma Vaitkunskienė anksčiau vylėsi, kad konkursą sustabdžiusios įmonės toliau nesibylinės ir kelio statyba galėtų prasidėti jau gegužės mėnesį.

REKLAMA

Vilniaus apygardos teismas gegužės 4 dieną atmetė „Latvijas tilti“, „Kauno kelių“, „Legranos“ ir „Eltel Networks“ prašymus nutraukti rangovo konkursą. Teismas, be to, panaikino Apeliacinio teismo sprendimą laikinai stabdyti konkursą, tačiau šis sprendimas būtų įsigaliojęs, jei nutartis nebūtų apskųsta aukštesnės instancijos teismui.

REKLAMA

Apeliacinis teismas „Latvijas tilti“ ir „Kauno kelių“ prašymu balandį laikinai sustabdė miestui itin svarbų konkursą. Konkursas būtų atnaujintas tik tuo atveju, jei šis teismas panaikintų savo ankstesnį sprendimą.

Konkursą kovą laimėjo didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“ su partneriais, pasiūliusi darbus atlikti už 89,692 mln. eurų. Įmonės vadovas Giedrius Cvilikas BNS anksčiau sakė, jog teismai bent metais pavėlins statybos pabaigą - kelias bus baigtas ne 2016-ųjų pabaigoje, o tik 2017-aisiais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kauno tiltų“ konsorciume yra Vilniaus kelių ir inžinerinių tinklų tiesimo bendrovė „Fegda“, Prancūzijos kapitalo kelių tiesimo bendrovė „Eurovia Lietuva“, Suomijos kapitalo „Lemminkainen Lietuva“ ir koncerno „Icor“ valdoma įmonė „Axis Power“.

Pasak „Latvijas tilti“ ir „Kauno kelių“ vadovų, nugalėtojų konsorciumas pasirinktas tik iš dviejų pasiūlymų. Antrasis dalyvis, spėjęs pateikti pasiūlymą konkursui, buvo „Panevėžio keliai“ - pastaroji kartu su „Kauno tiltais“ yra atlikusios daugiau nei 58 mln. eurų vertės aplinkkelio pirmojo etapo darbų.

REKLAMA

Statant aplinkkelį, bus nutiestas 5,4 km ilgio kelias nuo Ozo gatvės Viršuliškėse iki Ukmergės gatvės, kuri pereina į kelią Vilnius-Panevėžys, be to, bus rekonstruota 19,6 km ilgio 110 kV oro elektros perdavimo linija.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų