Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dažnai atsitinka, kad ieškant renginio idėjų įkvėpimas aplanko staiga: organizatorius, pagautas netikėto impulso, mintyse sušunka „Eureka!“ ir skuba vykdyti prieš sekundę sugalvoto plano. Tačiau toks nutrūktgalviškas polėkis gali apvilti – pasirodys, kad genialioji vizija visiškai nesuderinama su būsimo renginio tikslais, biudžetu ar dalyvių lūkesčiais.

Dažnai atsitinka, kad ieškant renginio idėjų įkvėpimas aplanko staiga: organizatorius, pagautas netikėto impulso, mintyse sušunka „Eureka!“ ir skuba vykdyti prieš sekundę sugalvoto plano. Tačiau toks nutrūktgalviškas polėkis gali apvilti – pasirodys, kad genialioji vizija visiškai nesuderinama su būsimo renginio tikslais, biudžetu ar dalyvių lūkesčiais.

REKLAMA
REKLAMA

Todėl, prieš griebiantis įgyvendinimo, verta sau užduoti tris paprastus klausimus. Šie klausimai ne tik padės išvengti neteisingos planavimo strategijos, bet ir patogiai susiaurins galimų alternatyvų aibę. Kitaip tariant, suradus teisingus atsakymus, neteks vėliau blaškytis varginančiai neapibrėžtoje pasirinkimų gausybėje; priešingai, atmetus tai, kas nereikalinga, galima bus svarstyti kelis variantus ir atidžiau juos palyginti. Kokie gi yra šie kertiniai klausimai, kuriuos būtina atsiminti prieš pasikliaujant rengėjo intuicija?

Visų pirma, reikia aiškiai apibrėžti, kokie yra su renginiu susiję lūkesčiai, jo tikslas ir pageidaujamas rezultatas. Regis, žinoti, ko būsimi dalyviai tikisi iš atrakcijos ir ko ja apskritai siekiama, atrodo banalus ir savaime suprantamas dalykas. Tačiau būtent šiame pradiniame organizavimo etape dažnai suklumpama.

REKLAMA
REKLAMA

Užuot suvokę tikslus bei trokštamus rezultatus ir stengdamiesi juos nuosekliai realizuoti, rengėjai pernelyg dažnai renkasi tai, ką galima pavadinti organizaciniais šablonais. Pavyzdžiui, į Vilnių atvykus užsieniečių delegacijai, dažnam renginių planuotojui gali pasirodyti garbės bei tradicijos reikalas juos nusivesti ant Gedimino kalno arba nusivežti prie Belmonto krioklių... nors rasi atkreipus dėmesį į minėtų užsieniečių vizito priežastį, delegacijos sudėtį ir jos narių pomėgius, paaiškėtų, kad šie “išbandyti" variantai ne tik nesuteikia viešnagei jokios vertės, bet ir yra iš esmės netinkami. Kaip tai nepagarbiai beskambėtų, bet, sakykime, į Lietuvą atkeliavusiems Čikagos golfo klubo nariams, matyt, bus įdomiau išvysti vietinius aikštynus, o ne leisti ilgas valandas klausantis gido pasakojimų apie Vilniaus Baziliską bei geležinį vilką.Antra, būtina savęs paklausti, kokie yra renginio geografiniai, finansiniai, laiko ir kiti apribojimai?

REKLAMA
REKLAMA

Labai svarbu ne tik žinoti, bet ir mokėti struktūrizuoti iki renginio planavimo žinomus duomenis bei reikalavimus. Juk negalima ruošti akcijos, užmiršus jos išankstinius rėmus. Deja, ir pastarojoje vietoje pasitaiko neapsižiūrėjimų, kuriuos liudija pačiame organizavimo proceso įkarštyje staiga atsimenamos “nereikšmingos" detalės: sakykime, kad šalia planuojamos akcijos koordinačių nėra aikštelės mašinoms pasistatyti ar kad šventės dieną boulingas dirbs tik iki trijų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų