Įperkama prabanga ir komfortas: naudoto „Mercedes-Benz S550“ apžvalga

Prabangus ir solidus, bet įperkamas – taip būtų galima apibūdinti 2006 metais debiutavusį penktosios kartos S klasės „Mercedes-Benz“. 2012 metais išleistą modelį „Autopiloto“ naudotų automobilių rubrikoje apžvelgė Vytenis Kudarauskas.

„Mercedes-Benz“ S550 dar žinomi kaip W221, savo klasės etalonu buvo iki 2013-ųjų, kai vietą turėjo užleisti naujam, šeštos kartos modeliui. Bet prieš kiek mažiau nei du dešimtmečius tai buvo prabangos ir komforto simbolis.

Morališkai pasenęs, bet vis dar komfortiškas

Deja, bent jau morališkai, šis automobilis tikrai paseno. Jame nėra nė vieno lietimui jautraus ekrano, o tai yra pagrindinis atributas bet kuriame moderniame automobilyje. Tačiau modelyje rasite dalinai skaitmeninį prietaisų skydelį.

Iš dalies pagirti, bet iš dalies ir supeikti galima šio automobilio ergonomiką. Klimato kontrolės valdymo sistema yra labai patogi ir intuityvi – čia nekyla jokių klausimų, kas ką daro ir kaip viskas veikia. Tačiau norint valdyti centrinį ekraną, tą reikia daryti su komplikuotu valdikliu, kuris automobilio savininkui kainuos nemažai nervų.

Tačiau bendrai automobilio kokybė yra tikrai aukšto lygio. Laidoje bandytas „Mercedes-Benz“ įveikė daugiau nei 160 tūkstančių kilometrų, tačiau didesnių nusidevėjimo ženklų jame nėra.

Jeigu įsigijote tokį „Mercedes-Benz“, būtinai paprašykite, kad jį kažkas pavairuotų, o patys įsitaisykite ant galinės sėdynės, nes čia – aukščiausio lygio komfortas. Ant minkštų sėdynių jausitės lyg ant debesėlio, o vietos nestigs net ilgiausių kojų savininkui.

Kas slypi po kapotu

Sėdėti stovinčiame automobilyje yra viena, o važiuoti – kas kita. Tačiau ir važiuodamas šis S klasės „Mercedes'as“ daro tai, ką gali geriausiai – užtikrina komfortą. Tai didelis, sunkus, nepaslankus automobilis, todėl staigiuose posūkiuose nepadės net butaforinis SPORT režimas. Todėl geriau tiesiog atsipalaiduoti ir šiuo limuzinu važiuoti ramiai.

Tačiau tiesioje kelio atkarpoje šis automobilis gali būti ir greitas, ir dinamiškas. Po variklio dangčiu sumontuotas 5,5 litrų, V formos, 8 cilindrų benzininis variklis tikrai turi jėgos ir į priekį šį dičkį stumia labai energingai. Jei reikia, galima rasti dar galingesnių ir greitesnių versijų, o norintys ekonomijos gali rinktis ne vieną dyzelinį variantą arba hibridą, kurie, beje, naudotų automobilių rinkoje sutinkami retai.

Gedimų sąrašas gali būti labai ilgas ir labai brangus. Paskirstymo grandinės, orinės važiuoklės, gausybė elektronikos taip pat gali būti problemų šaltiniu. Todėl perkant tokį, ne pirmos jaunystės prabangų sedaną, reikia įvertinti tai, kad eksploatacija pigi nebus.

Visą automobilio apžvalgą žiūrėkite vaizdo įraše, esančiame straipsnio pradžioje.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.

Straipsnis parengtas pagal TV6 televizijos laidą „Autopilotas“.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų