Vyrai yra labiau linkę teigti, kad internetas pakeitė jų spaudos skaitymo įpročius. Taip pat, jie labiau linkę mokėti už laikraščių ir žurnalų internetinių versijų prenumeratą ar už internetinio TV žiūrėjimą. Tai rodo TargetCast tcm US vartotojų tyrimo išvados.
Tyrimas apžvelgia tradicinių media (ypač laikraščių, žurnalų ir radijo) ateitį, kuriai vis daugiau iššūkių meta alternatyvos internete, sparčiai pasiekiančios sunkiai pasiekiamą vartotojų grupę. Tai taip pat atskleidžia, kad ekonomikos nuosmukis turi mažesnę įtaką reklamos kainoms internete.
Kaip ir galima tikėtis, tradicinės media priemonės daugiau įtakos turi vyresniame segmente.
Žiniasklaida moteris ir vyrus įtraukia skirtingai
Vyrai ir moterys skirtingai įsitraukia į tradicinę ir skaitmeninę žiniasklaidą. Apskritai, vyrai yra labiau pasiruošę keisti žiniasklaidos naudojimo įpročius nei moterys. Tai lemia didesnį jų įsitraukimą į skaitmeninę ir internetinę žiniasklaidą. Pavyzdžiui, kalbant apie įsitraukimą į internetinę erdvę, 34 proc. vyrų ir tik 23 proc. moterų teigia, kad radijas nebėra toks svarbus kaip anksčiau dėl didėjančio muzikos pasirinkimo internete.
Pasiskirstymas tarp amžiaus grupių
TargetCast tcm nurodo pastebimus žiniasklaidos pasirinkimo skirtumus ir tarp kartų:
- 18 -34 metų jaunimui internetinė žiniasklaida yra svarbesnė nei spaudos leidiniai. Vis dėlto vartotojai, vyresni nei 25 metai, pripažįsta, kad žurnalai ir laikraščiai yra pilni jiems naudingos informacijos;
- 18-34 metų jaunimas linkęs žurnalus vartyti internete, atsisakyti tradicinių radijo stočių klausymo. Ši amžiaus grupė renkasi TV žiūrėti internete, neprieštaraudami dėl internetinės reklamos.
- 18-34 metų jaunimas labiau nei kitos amžiaus grupės linkęs atkreipti dėmesį į reklamą internete.
Tradicinė žiniasklaida
Nepaisant to, kad net 60 proc. vartotojų mano esant reikiamybei laikraščiams keistis, kad išliktų svarbūs, dauguma iš jų yra vis dar prisirišę būtent prie spausdintinės žiniasklaidos formos, kadangi ją žino jau daugelį metų. Pavyzdžiui, vyresni nei 35 metų vartotojai pripažįsta, kad reklama laikraščiuose apsprendžia jų pirkimo įpročius.
Be to, daugiau nei 40 proc. 18-64 metų vartotojų teigia, kad spausdintinės laikraščio versijos skaitymas jiems teigia žymiai daugiau malonumo nei internetinė leidinio versija ir tik 15 proc. pasirenka leidinį skaityti internete. Vyresniame amžiuje (amžiuje nuo 45 metų) 57 proc. vartotojų mieliau renkasi spausdintinę leidinio versiją. Žymus ir radiją besirenkančių žmonių skaičius: 41 proc. 18-64 metų vartotojų renkasi tradicines radijo stotis.