„Impuls“ klientai liko priblokšti: šimtai gavo prašymus susimokėti

Nors sporto klubai Lietuvoje dėl karantino veikti negali, „Impuls“ įmonės klientai liko kaip reikiant nustebę – liepta susimokėti už karantino laikotarpiu teiktas paslaugas.

Į naujienų portalą kreipėsi skaitytojas Ignas (tikras vardas redakcijas žinomas – aut. past.), kuris teigė, kad nors „Impuls“ sveikatingumo tinkle sportuoja jau daugiau kaip metus, tačiau atsiųsta žinutė apie būtinybę susimokėti daugiau kaip 70 eurų išties nustebino.

„Jau kurį laiką sportuoju šiame sporto klube, tačiau nei iš šio, nei iš to gavau žinutę, kad turiu susimokėti kiek daugiau kaip 70 eurų už šių metų vasario mėnesį ir taip pat 2020 metų gruodį teiktas paslaugas“, – kalbėjo pašnekovas.

Ignas pasakoja, kad vėliau, nieko nelaukęs, bandė prisiskambinti laiške nurodytu telefono numeriu, norėdamas išsiaiškinti, kodėl jam reikia sumokėti nurodytą pinigų sumą. 

„Visą laiką mokėjimai buvo atlikti tvarkingai, kadangi buvo įjungtas automatinis pinigų nuskaitymas, todėl ir nesupratau, už kokias paslaugas karantino laikotarpiu dabar reikia susimokėti. 

Prisiskambinti nurodytu numeriu tąkart nepavyko, bet vėliau parašėme paklausimą elektroniniu paštu“, – pridūrė jis.

Kiek vėliau naujienų portalą tv3.lt pasiekė ir dar keli pranešimai, susiję būtent su „Impuls“ išsiųstomis sąskaitomis klientams.

Su problema susidūrė šimtai „Impuls“ klientų

Susisiekus su „Impuls“ Klientų aptarnavimo kokybės vadove Taura Nikoličiūtė, ši paaiškino, kad tai – techninė klaida, su kuria susidūrė keli šimtai klientų.

„Išanalizavus situaciją, pastebėjome, kad 2021 m. vasario mėnesį sistemoje įvyko techninė klaida, dėl kurios keli šimtai klientų, prisijungę prie „Impuls“ savitarnos, galėjo matyti įmoką už vasario mėnesį.

Sąskaitos už paslaugas karantino laikotarpiu klientams nėra ir nebuvo siunčiamos, ši techninė klaida įvyko tik savitarnos svetainėje. Nuo 2020 m. lapkričio 7 d., kai sporto klubų veikla Vyriausybės sprendimu buvo sustabdyta, visos klientų narystės automatiškai sustabdytos, o neveikimo laikotarpis klientams nekainuoja ir nekainuos“, – teigė pašnekovė.

REKLAMA

Paaiškino, dėl ko galėjo įvykti klaida

„Impuls“ atstovė priduria, kad techninė klaida galėjo įvykti po to, kai klientams buvo išsiųsti pranešimai už anksčiau neapmokėtas sąskaitas. 

„Kovo mėnesį informavome klientus el. paštu, kurie turi neapmokėtas sąskaitas už spalio mėnesio ir lapkričio laikotarpį, prašydami atsiskaityti už periodą, kai sporto klubo paslaugos buvo teikiamos, tačiau būtent dėl įvykusios klaidos šį laišką galėjo gauti ir dalis klientų, kurių savitarnoje įvyko techninė klaida.  

Visas situacijas su klientais, kurie per klaidą savitarnoje galėjo matyti įmoką už vasarį, sprendžiame – jau pradėjome sisteminius darbus, kuriais taisome šią klaidą. Klientus apie įvykusį nesusipratimą informavome papildomai“, – pridūrė ji.

Sveikatingumo tinklas primena, kad visi klientai kilus klausimams visada gali kreiptis trumpuoju numeriu 19192 arba el. paštu [email protected]. Karantino laikotarpiu skambučių centro darbo laikas yra sutrumpintas, tad jei klientas skambina nedarbo metu, gali būti, kad nepavyks susisiekti iškart, tačiau patvirtiname, kad į visas klientų užklausas el. paštu atsakome dažniausiai tą pačią dieną, bet ne vėliau nei per 2 darbo dienas.


Rašyti komentarą...
K
Kiras
2021-03-31 22:44:55
Pranešti apie netinkamą komentarą
Tegul čiulpia. Pas šimonyte tegul prašo
Atsakyti
-1

c
chočeš' žit' - umej vertetsia
2021-04-01 13:38:09
Pranešti apie netinkamą komentarą
Kažkaip įdomiai tos jūsų "techninės klaidos" gaunasi - pirmojo karantino metu irgi klientai gavo sąskaitas, nors realiai niekas paslaugomis nesinaudojo.
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (2)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų