„Norint pritraukti daugiau žinomų kompanijų į Lietuvą ir investicijų į startuolius, būtina suprasti, kad dažnam Slėnio verslininkui ar investuotojui išorinis pasaulis neegzistuoja. Jis jaučiasi tarsi gyventų pasaulio centre. Tačiau nuolatinis šalies atstovavimas Silicio slėnyje, informacijos sklaida, aukščiausios valdžios dėmesys situaciją gali iš esmės pakeisti. Tai reiškia, kad neinvestavę daug pinigų, galime pasiekti puikių rezultatų visai šaliai”, - išgirstais patarimais dalijosi I. Laurs.
Mobilių aplikacijų platformos „GetJar” įkūrėjas, 6 metus dirbęs Silicio slėnyje, įsitikinęs, jog potencialo Lietuvos startuoliai turi nemažiau nei vietiniai ar slėnyje aktyviai dirbantys izraeliečiai, britai, skandinavai ir estai. „Mes turime puikią infrastruktūrą, turime daugybę išsilavinusių žmonių, didelis procentas lietuvių naudojasi įvairiomis elektroninėmis paslaugomis, privataus kapitalo ir ES lėšų dėka padėjome pamatus didelio potencialo įmonių kūrimui, bet dar trūksta nuolatinės reklamos, kontaktų palaikymo ir drąsos garsiai skelbti apie savo pasiekimus”, - sako „Nextury Ventures“ įkūrėjas.
I. Laurs pasakojo, kad susitikimuose su investuotojais nuolat išgirsdavo Lietuvos palyginimų su Estija. „Visus, su kuriais mes susitikome, jau buvo aplankę estai. Tai nuostabus pavyzdys, kaip maža šalis gali apie save pranešti visiems, nors Estijai vietoje atstovauja vos vienas žmogus. Mums reikia pasitempti, nes atstovybė slėnyje atidarėme vėliau nei estai ar čekai, todėl turime rasti sprendimą, kuris padėtų pasivyti kaimynus”, - pataria investuotojas.
Estų pastangos Silicio slėnyje ir kitose šalyse atsiperka puikiais rezultatais. 2014 metų duomenimis, kaimynų šalyje pradėtų startuolių vertė, su „Skype” priešakyje, skaičiuojama daugiau kaip 2,5 mlrd. JAV dolerių. Lietuvoje sukurtų internetinių verslų įvertinimas daug kuklesnis – apie 350 mln. JAV dolerių.