REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo metų pradžios įsigaliojo teisės aktų pakeitimai, dėl kurių be policijos automobilius stabdys, nustatę taršą technines apžiūras naikins ir vairuotojams baudas skirs Aplinkos apsaugos departamento pareigūnai.

Nuo metų pradžios įsigaliojo teisės aktų pakeitimai, dėl kurių be policijos automobilius stabdys, nustatę taršą technines apžiūras naikins ir vairuotojams baudas skirs Aplinkos apsaugos departamento pareigūnai.

REKLAMA

Nauja tvarka itin papiktino dalį gyventojų. Diskusijos apie tai netyla socialiniuose tinkluose. Skaitytojai rašo laiškus žiniasklaidai.

Į portalą tv3.lt kreipėsi Lietuvos piliečiu ir pardavimų vadybininku prisistatęs Vytautas. Laiške jis išdėstė ne vieną argumentą, kodėl, jo vertinimu, reikėtų atšaukti naują tvarką.

„Kaip jūs žiūrite į aplinkos apsaugos plėšikavimą (būsimą) Lietuvos keliuose?“ – žurnalistų klausia skaitytojas.

Jo nuomone, dėl naujos tvarkos Lietuvos piliečiai engiami ir žeminami kaip gyventojai Šiaurės Korėjoje ar Rusijoje.

Visi automobiliai, turintys teisę judėti Lietuvos keliais, pereina techninę apžiūrą. Kas tikrins pačių tikrintojų asmeninius, jų namiškių, draugų automobilius?

REKLAMA
REKLAMA

Tegul pirmiausiai patikrina valstybinių institucijų automobilius (savivaldybių, policijos, greitosios pagalbos, mokyklinius autobusiukus, ir t.t.). Tai už mūsų visų lėšas įsigyti automobiliai“, – rašo Vytautas.

REKLAMA

Pasak jo, Lietuvoje pragyvenimo lygis yra vos trečias nuo galo visoje Europos Sąjungoje. Esą Vokietijos, Prancūzijos, Danijos dar nepavijome. Tačiau šiose šalyse „tokių nesąmonių nėra“.

Skaitytojo teigimu, ne iš gero gyvenimo Lietuvos automobilių parko amžiaus vidurkis yra 12–14 metų ir tikrai visi norėtų važinėti naujais automobiliais.

Be to, gaudami 700 eurų atlyginimą į rankas žmonės neišgalės mokėti numatytų baudų, kurios siekia iki 300 eurų ir sudarys iki 43 proc. atlyginimo.

Vytautas taip pat abejoja, ar aplinkosaugininkams užteks kvalifikacijos tinkamai atlikti pavestus automobilių tikrinimus.

REKLAMA
REKLAMA

„Ar gali asmuo, nebaigęs kursų, nustatyti automobilio skysčių tekėjimą be serviso, be keltuvo?“ – retoriškai klausia jis.

Skaitytojo įsitikinimu, patikras reikėtų pradėti nuo tranzitinio transporto, važiuojančio per Lietuvą. Taip pat reikėtų tikrinti tranzitinių rusų traukinių išmetamąsias dujas, laivų taršą, o ne paprastų žmonių mašinas.

„Jeigu visgi tikrinama pasirinktinai, kodėl kiti išvengs tikrinimo? Kas jie – išrinktieji? Tai yra diskriminacija. Tegul visus be išimties tikrina ir tą jau dabar daro techninių apžiūrų įmonės.

Tai yra Lietuvos žmonių engimas, žeminimas ir mūsų negerbimas“, – piktinasi Vytautas ir pripažįsta, kad dėl tokių dalykų kyla klausimų, ar iš viso verta gyventi Lietuvoje.

Tik parazitai gali tokius įsakymus išleisti! Ar pagalvojate, kuo vargšui kaimo žmogui nuvykti į darbą mieste, jei jam atims technikinę ir dar baudą uždės (net prie komunistų du kartus nebaudė)? Iš kur ubagui nusipirkti naują mašiną, jei jis vos pramaitina šeimą ir susimoka mokesčius? Tegu tas Gentvilas galą gauna už tokius „protingus“ pasiūlymus. Baigiat vargšams kilpą ant kaklo užveržti. Ne veltui esame savižudžių tauta, neįmanoma jau pragyventi čia žmogui. O kur pensininkams dingti?
Laikinoji Vyriausybė nusprendė vadovauti ne taip jau laikinai. Jiems svarbiau ES direktyvos, nei Lietuvos piliečių nuomonė. Keistas elgesys demokratinėje šalyje - mažinti tikimybę būti perrinktam. Atsakymas paprastas - perrinkimo jie nesieks. Nes demokratinių rinkimų nebebus.
Vertinu labai blogai. Tai pats kvailiausias sprendimas.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų