• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Giedrė Sankauskaitė

Vilniaus M. K. Čiurlionio gatvėje prieš trejetą mėnesių atsidarė ekologiško maisto krautuvė neįprastu pavadinimu – „Bobos daržas“. Parduotuvės vadovė Vaida Skorupskienė tikina besistengianti užmegzti artimą ryšį su klientais ir teigia nebandanti įpiršti prekių ir nebijanti pasakyti, jeigu kartais produktas yra ne toks, kokio gali tikėtis klientas.

REKLAMA
REKLAMA

„Žodis „boba“ kilęs iš rusų kalbos ir apibūdina šventąją, žiniuonę, – pasakojo krautuvės šeimininkė. – Tai moteris, kuri rūpinasi savo šeima.“ V. Skorupskienė savaitraščiui pasakojo, kad neįprastas pavadinimas nepalieka abejingų, o bet kokia reakcija, teigiama ar neigiama, jau yra siektinas rezultatas. „Svarbu, kad pavadinimas išsikirtų, atkreiptų dėmesį“, – neabejoja moteris.

REKLAMA

Žmonės „vaikosi ženkliukų“

„Bobos daržo“ vadovę įkurti parduotuvę paskatino gyvenimo būdas, bet ją liūdina ekologiško maisto kultūra Lietuvoje. „Šios kultūros mūsų šalyje dar nėra, – teigė V. Skorupskienė. – Visuomenė dar neatsivalgė teršalų.“ Pasak moters, reikia laiko, kad Lietuvoje susiformuotų ekologiškas mąstymas. „Net šeimose ši kultūra turėtų būti plėtojama, bet taip nėra“, – tvirtino ekologiško maisto krautuvės savininkė. V. Skorupskienės teigimu, žmonės „vaikosi ženkliukų“. Ji abejoja didžiųjų prekybos centrų vitrinose „Eko“ ženklu pažymėtų produktų ekologiškumu. „Jei produktai atvežami iš Čilės, tai nėra ekologiški produktai, – savaitraščiui aiškino krautuvės vadovė. – Kiek laiko maistas turėtų būti pakuotėje, kad apkeliautų visą pasaulį?“

REKLAMA
REKLAMA

Nebando įpiršti prekių

Ekologiško maisto krautuvės vadovė tikina, kad nesistengia įpiršti prekių. „Jeigu turiu vakarykštės ir šviežios duonos, tai nekyla ranka siūlyti senesnės“, – tvirtino V. Skorupskienė. Pradedančioji verslininkė teigė, kad daug investuoja į klientus. Pasitaiko atvejų, kad nuolatiniams klientams išrašo sąskaitas, o už įsigytas prekes jie atsiskaito vėliau. „Būna, kad ir iš anksto sumoka didesnę sumą, už kurią vėliau perka produktus“, – apie neįprastus atsiskaitymo būdus savaitraščiui pasakojo moteris. Pasitikėjimas klientais, nuolatinis bendravimas net SMS žinutėmis – moters kasdienybė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Būna, kad klientams parašome žinutes, kokių prekių yra atvežta“, – pasakojo moteris. Pasitaiko atvejų, kai nuolatiniai klientai nepasirodo kelias dienas, tada savininkė skambina pasiteirauti, kas nutiko, pasiūlo ateiti – nebūtinai pirkti. „Pati teiraujuosi klientų – kur buvo, ką veikė. Man pačiai smagu kalbinti ir pažinti pirkėjus“, – apie artimą ryšį pasakojo „Bobos daržo“ vadovė.

REKLAMA

Pažįstami per pažįstamus

V. Skorupskienė dėl didelio atvirumo su klientais nesibaimina parduoti mažiau prekių. „Prekes ir „dūšią“ parduodame, – kalbėjo moteris. Mūsų klientai – pažįstami per pažįstamus ir ratas tik plečiasi.“ „Bobos daržo“ savininkė neabejoja, kad atvirumas ir pasikliovimas klientais yra raktas į abipusį pasitikėjimą.

REKLAMA

Produkcija greitai genda

V. Skorupskienė pripažįsta, kad ekologiška produkcija greičiau genda: moteris teigia, kad šios prekės mažiau atsparios. Dar nebuvo sezono, per kurį produktai – daržovės ar vaisiai – negestų. Vis dėlto, kainos „Bobos darže“ nėra didesnės negu įprastuose prekybos centruose. Pavyzdžiui, „Bobos darže“ litras pieno kainuoja 2,90 lito, o maisto prekių parduotuvėje jo galima įsigyti vidutiniškai už 3,50 lito.

„Pas mus, palyginti su ekologiškomis prekėmis, yra pigiau, tačiau, palyginti su standartinėmis parduotuvėmis, daržovės ar vaisiai brangesni“, – pasakojo moteris.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų