• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Darbuotojai savo vadovus ir darbdavius vertina gana skirtingai. Tai rodo šį pavasarį atlikta apklausa.

REKLAMA
REKLAMA

"Mano darbdavys yra unikali moteris. Ji žino pagrindinius dalykus apie kiekvieną iš savo darbuotojų – nuo gydytojo iki valytojos – ir sutikusi netgi ne darbo vietoje paklausia, kaip tau sekasi, ar nėra problemų, ir čia pat jas išsprendžia. Su ja visada be išankstinio susitarimo galima ateiti pasikalbėti, net ne darbo temomis, visada nuoširdžiai išklausys, patars ir po keleto dienų susiras tave ir pasiteiraus, kaip sekėsi." – tai citata iš darbo paieškos portalo CVbankas.lt vykdytos darbuotojų apklausos.

REKLAMA

Ar visi darbuotojai taip gražiai atsiliepia apie savo vadovus? CVbankas.lt apklausa siekta išsiaiškinti, kaip darbuotojų akimis atrodo darbdaviai.

Darbdaviai – visapusiškai kompetentingi

Dalis darbuotojų džiaugiasi, turėdami galimybę dirbti su kultūringais, savo darbą išmanančiais, mokančiais motyvuoti pavaldinius darbdaviais. Pasak dirbančiųjų, jų darbdaviai neretai būna griežti, tačiau teisingi, laikosi duoto žodžio, sąžiningi, kompetentingi savo srities specialistai, žinantys kiekvieną smulkmeną apie įmonę, turintys daug pažinčių, nuolat generuojantys naujas įdėjas, greitai priimantys sprendimus, besirūpinantys pasiūlyti darbuotojams geresnių galimybių.Tokie vadovai geba uždegti savo darbuotojus dirbti kokybiškai ir uždirbti gerai.

REKLAMA
REKLAMA

Darbuotojai darbdaviams negaili ir kritikos

Vis dėlto yra darbuotojų, kurie kritiškai vertina darbdavio veiksmų politiką, jo priimamus sprendimus ar apskritai patį darbdavį kaip asmenybę. Pasak šių respondentų, tokiems darbdaviams nerūpi darbo kokybė ir darbuotojas, jie nesistengia motyvuoti darbuotojų, priima nepagrįstus, nepamatuotus sprendimus, yra pernelyg konservatyvūs, nepastabūs, kartais neatsižvelgia į dirbančiųjų pastangas, nesilaiko susitarimų ar netgi žlugdo bet kokią iniciatyvą.

Nepaisant visų neigiamų dalykų, kuriuos įvardijo darbuotojai, dauguma dirbančiųjų savo darbdavius vertina teigiamai, geranoriškai. Pasak jų, svarbu, kad esant netgi blogai situacijai darbdavys ne veidmainiautų, o atvirai supažindintų darbuotojus su realia situacija, laikytųsi duoto žodžio, bent retkarčiais parodytų, kad rūpinasi ir vertina darbuotojus, būtų patikimas ir suteiktų tinkamas darbo sąlygas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų