Šį lietuvių akiai neįprastą automobilį išbandė TV6 laidos „Autopilotas“ žurnalistas Egidijus Babelis, o visą reportažą žiūrėkite straipsnio pradžioje.
Pirmiausia, šis automobilis išsiskiria iš kitų savo futuristiniu dizainu. Nors pagal proporcijas ir masyvumą – didingas, bet iš esmės yra beveidis, blankus ir be jokios istorijos ar cinkelio.
Stebinančios technologijos
Automobilio viduje juntamas prabangos jausmas. Nors pats salonas minimalistinio dizaino, tačiau medžiagos labai kokybiškos, mažos ir matosi daug įdėto darbo.
„Net ir apačioje durų kišenės aptrauktos oda. Ne visada tą pas „Audi“ ar BMW rasi“, – maloniai nustebintas liko naujų automobilių ekspertas E. Babelis. – Na, bet kinai, technologijų kompanijos, žaidžia ne prabanga, o technologijomis, kurios valdomos per du didelius ekranus. Ir įdomybių čia yra žiauriai daug. Visų pirma kas neįprasta, čia yra garsiakalbis į lauką. Taip pat yra nuostabus sėdynių masažas, žiauriai stiprus, kokio nėra kituose europietiškuose automobiliuose.“
Pramogų esant automobilyje tikrai nepristigs. Nuo atsipalaidavimo režimų, įvairių muzikos ir vaizdo transliavimo platformų, kurios puikiai veikia važiuojant, iki tokių nematytų įdomybių, kaip makiažo erdvė.
„Dar viena įspūdinga funkcija – automatinis parkavimas. Jis vakarietiškuose automobiliuose egzistuoja jau seniai, daugiau nei dešimtmetį, bet „Xpeng“ su beveik dešimčia kamerų, radarais jį perkelia į kitą lygį. Automobilis moka pats įsiparkuoti į pačias sudėtingiausias vietas tarp automobilių, tarp kolonų, statmenai, lygiagrečiai, ir net ten, kur nėra jokių automobilių – tiesiog, tvarkingai tarp baltų linijų“, – kinų išmone stebėjosi „Autopilotas“ žurnalistas.
Kelyje rodė stabilumą
Orinė važiuoklė puikiai susitvarkė su bet kokia kelio danga, o puiki garso izoliacija visiškai atribojo nuo aplinkinio pasaulio. Tai visavertis prabangus automobilis, kuris seniesiems prekės ženklams nenusileidžia ir dinaminėmis savybėmis.
Visais ratais varomas SUV turi 550 AG ir 100 km/val pasiekia greičiau nei per 4 sekundes.
„Pagreitis žiauriai stiprus, bet įvažiavus į posūkį nieko blogo nenutinka. Automobilis nėra sportiškas, labai greitas ar vikrus, bet jis viską padaro teisingai ir užtikrintai, nesukeldamas jokio baimės jausmo, kad „ach, per greitai atvažiavau“, – sakė automobiliu pavažinėjęs E. Babelis.
„Xpeng“ G9 turi 93 kWh bateriją, su kuria galima įveikti apie 400-500 kilometrų viena įkrova. Tai 800 V elektros sistemą turintis elektromobilis, kuris gali būti įkraunamas 525 kWh galia. Tuo tarpu galingiausia įkrovimo stotelė Lietuvoje – vos 400 kW.
„Automobilių gamintojų iš Kinijos yra daug. Vieni jų nemoka gaminti automobilių, kiti moka gaminti pigius, treti paprastus automobilius, bet kinai moka gaminti ir gerus, prabangius automobilius. Šis modelis kainuoja 80 tūkst. eurų. Ir žinau, ką sakysit: 80 tūkstančių eurų už automobilį iš Kinijos? Na, ne visai, jis, beje, bus gaminamas Austrijoje. <...> Nes jeigu čia būtų „Audi“, BMW ar „Mercedes“ ženklelis, šis automobilis kainuotų 120 tūkstančių eurų. Ir jis su tais 100-120 tūkstančių eurų kainuojančiais stovi viename lygyje“, – įsitikinęs E. Babelis.
Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.
VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA: