• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Į geriausių 2013-ųjų reklamų 10-uką patekę vaizdo klipai turi vieną bendrą bruožą - praktiškai visi jie dramatiški, jaudinantys, įkvepiantys. Labiausiai nustebino 1-oji topo vieta, kurioje atsidūrė greitojo maisto reklama, kuri net nebuvo pasiekusi televizijos ekranų.

Į geriausių 2013-ųjų reklamų 10-uką patekę vaizdo klipai turi vieną bendrą bruožą - praktiškai visi jie dramatiški, jaudinantys, įkvepiantys. Labiausiai nustebino 1-oji topo vieta, kurioje atsidūrė greitojo maisto reklama, kuri net nebuvo pasiekusi televizijos ekranų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

10. „Cherkashin“ mėsos fabrikas: „Dėkingumas“

Sukurti gerą reklamą naujausių technologijų produktams – paprasta. Kur kas sudėtingiau, kai įspūdingą klipą reikia sukurti apie perdirbtos mėsos sumuštinių dešrą. Ši reklama iš pradžių užburia dramatiškumu, pasibaigiančiu gan buitiškai ir juokingai. Agentūra: Voskhod.

REKLAMA

9. „Tullamore Dew“: „Stiklas“

Ši reklama, rodos, panaudoja visus įmanomus stereotipus apie Airiją ir išlieka be galo įdomi. Ir neveltui – juk prie jos kūrimo prisidėjo RSA filmų kompanija, priklausanti Ridley Scottui. Šio kino režisieriaus biografijoje puikuojasi tokie filmai kaip „Alien“, „Prometheus“ ir daugybė kitų. Agentūra: Opperman Weiss.

REKLAMA
REKLAMA

8. „Dove“: „Tikrasis grožis“

Šią reklamą daugelis jau tikriausiai matė, nes ji ne tik apskriejo visą internetą, bet ir laimėjo „Titanium Grand Prix“ Kanų liūtų festivalyje. Reklama primena socialinę, ji turi gilią mintį ir emocinį bei psichologinį užtaisą. Agentūra: Ogilvy.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

7. Organizacija „Business In The Comunity“: „Praleisti reklamą“

Šis vaizdo klipas skatina darbdavius jautriau reaguoti į buvusius kalinius, ieškančius darbo. Reklamoje naudojamas mygtukas „skip ad“ (praleisti reklamą), kurį paspaudus, rodomas buvęs kalinys sureaguoja asmeniškai. Agentūra: Leo Burnett.

REKLAMA

Reklamą galite pažiūrėti čia. 

6. Monstrų universitetas: „Įsivaizduok save MU“

Paprasta idėja įgyvendinta gan originaliai. Kviečiama pasvajoti, kas būtų, jeigu būtų Monstrų universitetas ir kaip atrodytų jo prezentacinis vaizdo klipas. Sukūrė „Pixar“ studija.

5. Tailando mobiliųjų telefonų gamintojas: „Duoti“

Nors tai mobiliųjų kompanijos reklama, tai vargu, ar pastebėsite. Ši reklama tarsi filmas, skatinantis prisiminti tikrąsias vertybes. Kartą skurstančiam berniukui parduotuvės savininkas duoda maisto, o po 30 metų sulaukia atpildo... Agentūra: Ogilvy & Mather.

REKLAMA

4. John Lewis: „Meška ir kiškis“

Trumpai apibūdinus, ši reklama atrodytų kaip nuvalkiota klišė. Tačiau pasaką primenantį vaizdo klipą verta pažiūrėti. Dėl jo kūrimui mestų milžiniškų pastangų ir Lilly Allen dainos, kurios tekstas yra vieninteliai žodžiai šioje reklamoje. Agentūra: Adam & Eve/DDB.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

3. „NeverWet“: „Produkto demonstracija“

Informatyvi reklama, kuri tikrai priverčia džiaugsmingai aiktelėti „o, tai tikrai nuostabu!“.

2. Nate'as Walshas: „Tanry“

Tai tikriausiai greičiausiai „CraigList“ išplitusi reklama. Nate'as Walshas sako praleidęs per 20 valandų ją maketuodamas tam, kad parduotų savo automobilį „Toyota Camry“.

REKLAMA

Įspūdingąjį skelbimą galite peržiūrėti čia. 

1. „Chipotle“: „Kaliausė“

Įtikinanti, įkvepianti reklama, atkreipianti dėmesį į masinės gamybos ūkininkavimą. Reklamai kurti buvo pasitelkta „Moonbot Studios“ ir aktorės bei dainininkės Fionos Apple pajėgos tam, kad būtų atkurta dainos „Pure Imagination“ iš filmo „Čarlis ir šokolado fabrikas“ iliustracija. Agentūra: CAA Marketing.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų