• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
11
Zelenskiui drabužius siuvanti įmonė, po rusų smūgio: „Gyvenimą reikia nugyventi taip, kad maskoliai išeikvotų tris X-101 raketas ant tavęs“ (nuotr. M-TAC) (nuotr. facebook.com)

Sausio 2-ąją Kyjive per rusų raketų ataką nukentėjo karinės aprangos įmonė „M-TAC“, siuvanti Ukrainos prezidentui Volodymyrui Zelenskiui ir kariuomenės vadui Valerijui Zalužnui drabužius. Po šio išpuolio bendrovė išplatino žinutę socialiniuose tinkluose, pašiepdama okupantus.

11

Sausio 2-ąją Kyjive per rusų raketų ataką nukentėjo karinės aprangos įmonė „M-TAC“, siuvanti Ukrainos prezidentui Volodymyrui Zelenskiui ir kariuomenės vadui Valerijui Zalužnui drabužius. Po šio išpuolio bendrovė išplatino žinutę socialiniuose tinkluose, pašiepdama okupantus.

REKLAMA

„Gyvenimą reikia nugyventi taip, kad maskoliai išeikvotų TRIS Ch-101 raketas ant tavęs“, – socialiniame tinkle „Facebook“ rašė bendrovė „M-TAC“.

O tokios atakos kaina įspūdinga – vienos Ch-1010 raketos paleidimas rusams atsiėjo net 12 mln. dolerių (11 mln. eurų), visų trijų – 36 mln. dolerių (33 mln. eurų).

Per rusų smūgį nukentėjo Zelenskiui drabužius siuvanti įmonė

Antradienį Kyjive per rusų raketų ataką nukentėjo karinės aprangos įmonė „M-TAC“.

REKLAMA
REKLAMA

Tai trečiadienį pranešė portalas „rbk.ua“, remdamasis bendrovės spaudos tarnybos informacija „Facebook“ paskyroje.

„Per masinę teroristinę raketų ataką Kyjive nukentėjo/buvo sunaikinti „M-TAC“ gamybiniai pajėgumai ir sandėliai“, – sakoma pranešime.

REKLAMA

Bendrovės atstovai pridūrė, kad, nustačius visus padarinius ir padarytą žalą, bus pradėtas turimų prekių siuntimas ir/ar pinigų grąžinimas.

Strateginės pramonės šakų ministras Oleksandras Kamyšinas palaikė Ukrainos gamintojus.

„Esu įsitikinęs, kad „M-Tac“ pakils ir atnaujins gamybą. Jiems liko tai, kas svarbiausia, – žmonės. Žmonės, kurie sukūrė bendrovę, žmonės, kurie ją plėtojo, žmonės, kurie savo rankomis siuvo kiekvieną striukę“, – parašė jis socialiniuose tinkluose.

REKLAMA
REKLAMA

Portalas pažymi, kad „M-TAC“ yra populiari taktinės įrangos, drabužių, batų ir kitų aksesuarų gamintoja Ukrainoje. Įmonė buvo įkurta 2014 metais. Ukrainos vadovai mėgsta „M-TAC“ drabužius. Pavyzdžiui, juos dėvi Ukrainos prezidentas V. Zelenskis. 

Be V. Zelenskio ir jo aplinkos, „M-TAC“ drabužius galima pamatyti ant Ukrainos ginkluotųjų pajėgų vyriausiojo vado Valerijaus Zalužno, Strateginės pramonės šakų ministro Oleksandro Kamyšino ir net aktoriaus Jeano-Claude'o Van Damme'o. Taip pat ant šimtų tūkstančių kariškių ir civilių ukrainiečių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Antradienį rusai paleido į Ukrainą 35 dronus kamikadzes ir 99 įvairaus tipo raketas.

Paviešino, kiek kainuoja Zelenskio apranga

Nuo karo Ukrainoje pradžios V. Zelenskis bent tris dešimtis kartų viešumoje pasirodė vilkėdamas šio prekės ženklo drabužiais. 

Leidinys „Forbes“ paviešino jo nešiojamų „M-TAC“ prekės ženklo drabužių modelius ir kainas:

  • Žieminė striukė „Alpha Extreme Gen.III“ – 8287 grivinos (199 eur.)
  • Žieminė striukė „Alpha Gen.IV NGU Dark“ – 7800 grivinos (187 eur.)
  • Striukė „Jarl“ – 8720 grivinos (209 eur.)
  • Vilnonis švarkas „Legatus Microfleece“ – 2494 grivinos (59 eur.)
  • Švarkas „Shadow Microfleece“ – 2551 grivinos (61 eur.)
  • Marškinėliai „UA Side Light“ – 834 grivinos (20 eur.)
  • Kelnės „Aggressor Gen.II Flex Special“ – 2544 grivinos (61 eur.)
  • Kelnės „Patrol Gen.II Flex Army“ – 2184 grivinos (52 eur.)

Volodymyro Zelenskio apranga (nuotr. M-TAC) (tv3.lt fotomontažas)

REKLAMA

Kaip buvo sukurtas prekės ženklas?

„M-TAS“ prekės ženklas įkurtas 2014 m. vykstant karui Donbase. Bendrovės įkūrėjai neslepia, kad savo kelio pradžioje jie lankėsi daugelyje užsienio parodų, kur išsamiai susipažino su geriausių prekės ženklų gaminių technologijomis ir dizainu. Po kelerių metų atsirado jų pačių patirtis.

Masinis siuvimas buvo užsakomas iš Ukrainos, Kinijos, Pakistano ir Europos gamyklų. Visi gaminiai buvo parduodami per militaristines parduotuves ir didmenininkus.

REKLAMA

Bendrovės įkūrėjai mano, kad ukrainiečių širdis užkariavęs prekės ženklas turi geras perspektyvas Vakarų rinkose. 

„Daug žmonių domėjosi mūsų gaminiais, – „Forbes“ kalbėjo vienas iš įmonės įkūrėjų Denisas Galovko. – Tačiau kol kas pagrindinė užduotis – patenkinti Ukrainos kariuomenės poreikius“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų