REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
9
Katastrofa Filadelfijoje: traukinio greitis daugiau nei dvigubai viršijo leistiną (nuotr. SCANPIX)

JAV keleivinio traukinio, važiavusio daugiau negu 160 km per valandą greičiu, mašinistas įjungė avarinius stabdžius prieš pat jam nulekiant nuo bėgių per katastrofą, pareikalavusią bent septynių žmonių gyvybių, trečiadienį pranešė tyrėjai.

9

JAV keleivinio traukinio, važiavusio daugiau negu 160 km per valandą greičiu, mašinistas įjungė avarinius stabdžius prieš pat jam nulekiant nuo bėgių per katastrofą, pareikalavusią bent septynių žmonių gyvybių, trečiadienį pranešė tyrėjai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Traukinio greitis daugiau negu dvigubai viršijo leistiną, o stabdžiai menkai tesulėtino sąstatą, prieš jo vagonams nuvirstant nuo bėgių ilgame posūkyje ties Filadelfija. Per šį incidentą dar per 200 žmonių buvo sužeisti – kai kuriems buvo sulaužyti šonkauliai ir pradurti plaučiai.

REKLAMA

Nacionalinė transporto saugumo valdyba (NTSB) perspėjo, kad paskelbtas pirmasis duomenų vertinimas tėra preliminarus ir kad reikės daugiau laiko, siekiant išsiaiškinti kas nulėmė geležinkelių bendrovės „Amtrak“ 188-ojo reiso traukinio, važiavusio iš Vašingtono į Niujorką, avariją.

Katastrofos vietoje ekspertai ieškojo įrodymų, o lokomotyvas ir vagonai perkeliami į saugią vietą, kur bus tiriami. Preliminari informacija iš dalies pagrįsta traukinio juodosios dėžės duomenimis.

REKLAMA
REKLAMA

„Mūsų uždavinys – ne tik išsiaiškinti, kas įvyko, bet ir kodėl tai įvyko, kad galėtume užtikrinti, kad tai nebepasikartotų“, – žurnalistams sakė NTSB tyrėjų grupės vadovas Robertas Sumwaltas (Robertas Samvaltas), pridūręs, kad jo komanda įvykio vietoje dirbs savaitę.

Mašinistui „įjungus visus stabdžius“ 170 km per valandą važiavusio traukinio greitis sumažėjo tik iki 164 km per valandą, nurodė R.Sumwaltas, pabrėžęs: „Sulėtinti traukiniui reikia daug laiko ir didelio atstumo.“

Posūkyje, kuriame įvyko avariją, buvo galima važiuoti ne didesniu negu 80 km. per valandą greičiu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak R.Sumwalto, greičio valdymo sistema, naudojama „Amtrak“ intensyvaus eismo Šiaurės Rytų koridoriuje tarp Vašingtono ir Niujorko, dar nebuvo įdiegta katastrofos vietoje.

„Mums atrodo, kad jeigu tokia sistema būtų buvusi įdiegta šiame geležinkelio ruože, ši avarija nebūtų įvykusi“, – pabrėžė jis.

Pareigūnai perspėjo, kad kai kurie iš 243 keleivių ir įgulos narių, įtrauktų į traukinyje buvusių žmonių sąrašą, dar nėra rasti, todėl aukų skaičius dar gali padidėti.

Filadelfijos meras Michaelas Nutteris (Maiklas Nateris) sakė, kad traukinių eismas tarp jo miesto ir Niujorko veikiausiai bus sustabdytas iki šios savaitės pabaigos.

REKLAMA

„Aukomis galėjo tapti bet kuris iš mūsų tėvų, vaikų arba kas nors iš mūsų bendruomenių“, – sakė JAV viceprezidentas Joe Bidenas (Džo Baidenas), pats dažnai važinėjantis šia populiaria linija tarp Vašingtono ir savosios Delavero valstijos.

„Amtrak“ man tarsi antra šeima – kaip ir daugeliui kitų keleivių“, – pridūrė jis.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų