Kelionės ilgis sieks 16,7 tūkst. kilometrų, o laikas – beveik 19 valandų. Taigi skrydžiai šiuo maršrutu bus ne tik ilgiausi, bet ir tolimiausi.
Šiam maršrutui „Singapore Airlines“ pasirinko „Airbus A350-900“ versiją, kuri yra pritaikyta itin tolimiems skrydžiams ir efektyviai naudoja degalus.
Orlaivio salone yra tik du segmentai: 67 verslo klasės vietos ir 94 pagerintos ekonominės klasės vietos.
Štai kiti ilgiausi pasaulyje skrydžiai, kurie visgi nusileidžia naujajai „Singapore Airlines“ siūlomai kelionei:
Oklandas–Doha – 17 valandų ir 40 minučių
Šiuo 14,5 tūkst. kilometrų ilgio maršrutu tarp Naujosios Zelandijos didmiesčio ir Dohos keleivius skraidina „Qatar Airways“.
Hiūstonas–Sidnėjus – 17 valandų ir 30 minučių
Šiuo 13,8 tūkst. kilometrų ilgio maršrutu tarp didžiausio Australijos miesto ir Hiūstono pietinėje JAV dalyje skraidina „United Airlines“.
Oklandas–Dubajus – 17 valandų ir 20 minučių
Oklandas turi dar vieną tiesioginę oro jungtį su Artimaisiais Rytais – šiuo 14,2 tūkst. kilometrų ilgio maršrutu iki Dubajaus keleivius skraidina „Emirates“.
Los Andželas–Singapūras – 17 valandų ir 20 minučių
Skrydžius šiuo 14,1 tūkst. kilometrų maršrutu nuo 2017 metų siūlo „United Airlines“.
Pertas–Londonas – 17 valandų ir 20 minučių
Skrydžius šiuo 14,5 tūkst. kilometrų ilgio maršrutu nuo šių metų siūlo „Qantas“. Tai yra pirmoji reguliarioji oro jungtis tarp Australijos ir Europos.
Skrydžiai tarp Sidnėjaus ir Londono?
„Qantas“ puoselėja ambicingus planus galiausiai sujungti Europą su oro uostais Australijos rytinėje pakrantėje.
Oro bendrovės generalinis direktorius Alanas Joyce (Alenas Džoisas) pernai pareiškė, kad skrydžiai be nutūpimų 17 tūkst. kilometrų ilgio maršrutu tarp Sidnėjaus ir Londono galėtų būti pasiūlyti jau 2022 metais, tačiau tik tuo atveju, jeigu naftos kainos bus pakankamai žemos ir maršrutas bus pakankamai pelningas.