„Remiantis mums pateiktomis koordinatėmis ir vertinimu, jog galima katastrofos vieta esanti jūra, peršasi hipotezė, kad lėktuvas yra jūros dugne“, - spaudos konferencijoje sakė Bambangas Soelistyo (Bambangas Sulistjas).
„Tai preliminarus spėjimas, ir jis gali keistis toliau vertinant mūsų paieškų rezultatus“, - pridūrė jis netrukus po to, kai paryčiais buvo atnaujintos lėktuvo paieškos.
Pradinė paieška, trukusi maždaug 11 valandų, buvo nutraukta sutemus nepastebėjus jokių dingusio lėktuvo pėdsakų.
B.Soelistyo nurodė, kad Indonezija neturi „priemonių“, tokių kaip povandeniniai aparatai, reikalingų iškelti orlaivį iš jūros dugno, todėl buvo kreiptasi į kitas šalis, kad jos padėtų esant reikalui.
„Dėl technologijos stokos koordinuoju veiksmus su mūsų užsienio reikalų ministru, todėl skolinsimės iš kitų šalių, kurios pasisiūlė padėti. Tai Jungtinė Karalystė, Prancūzija ir JAV“, - sakė jis.
„Airbus A320-200“, įgulai paprašius leidimo dėl blogo oro pakeisti skrydžio maršrutą, dingo pakeliui iš Surabajos Rytų Javoje Indonezijoje į Singapūrą, ir tai jau trečia šiais metais krizė Malaizijos oro bendrovėms.
Skrydžių kontrolieriai ryšį su dvimotoriu lėktuvu prarado maždaug valanda po to, kai jis 5 val. 20 min. (0 val. 20 min. Lietuvos laiku) išskrido iš Juandos (Džuandos) tarptautinio oro uosto Surabajoje. Iš lėktuvo negauta jokio signalo.
„AirAsia“ pranešė, kad 155 žmonės, buvę reisu QZ8501 skridusiame lėktuve, yra indoneziečiai, trys – Pietų Korėjos piliečiai ir po vieną žmogų iš Singapūro, Malaizijos, Didžiosios Britanijos ir Prancūzijos. Prancūzas yra antrasis pilotas.
Prieš pat dingimą lėktuvo pilotas paprašė skrydžių kontrolierių Džakartoje leidimo nukrypti nuo skrydžio maršruto ir pakilti 1,8 km į 11,6 km aukštį virš tirštų debesų, sakė Indonezijos transporto ministerijos pareigūnas.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.