Rusų verslo naujienų portalas „The Bell“ išsiaiškino, kad „Bacardi“ toliau tiekia savo produkciją į Rusiją, o rusiško bendrovės filialo – „Bakardi Rus“ – pajamos pernai išaugo triskart nuo 1,5 iki 4,7 mlrd. rublių (nuo 16 iki 50 mln. eurų).
Be to, ir toliau nenutrauktas kontraktas su „Geogievskij“ gamykla dėl kito „Bacardi“ valdomo prekės ženklo „William Lawson“ viskio pilstymo.
„The Bell“ turimais duomenimis, vien 2022-ųjų spalio pabaigoje „Zavod Geogievskij“ gavo iš „John Dewar & Sons Limited“ 227 tūkst. litrų distiliato, kuriame buvo 65,8 laipsnių alkoholio. Iš tokio kiekio alkoholio gamykla galėjo išpilstyti 373,4 tūkst. litrų 40 laipsnių gėrimų.
„Bacardi“ karo Ukrainoje pradžioje taip pat skelbėsi nutrauksianti savo išlaidas reklamai Rusijoje. Nepaisant to, „The Bell“ skelbiama, kad „Bakardi Rus“ išlaidos produkcijos reklamai siekė 6,7 mlrd. rublių (apie 72 mln. eurų), kas yra vos keliais šimtais milijonų rublių mažiau negu metais anksčiau.
„Bacardi“ produkciją, padedant rusų bendrovėms, galima įsigyti net ir okupuotose Ukrainos teritorijose – Donecke, Luhanske ir Kryme.
Didžiausia vienos šeimos valdoma prekybos alkoholiu bendrovė pasaulyje į „The Bell“ užklausas dėl savo veiklos Rusijoje nieko neatsakė. Nekomentavo klausimų ir „Bacardi“ atstovas Rytų Europai Sergejus Ponomariovas.
Taip pat pažymima, kad 2022-ųjų kovą „Bacardi“ tinklapyje publikuotas pareiškimas, kuriame bendrovė pasmerkė Rusijos įsiveržimą į Ukrainą ir žadėjo stabdyti eksportą į Rusiją, buvo pakeistas. Naujojoje žinutėje nebėra pažadų nutraukti tiekimą į Rusiją ir gamybą šioje šalyje.
„Bacardi“ priklauso tokie prekės ženklai kaip degtinė „Grey Goose“, tekila „Patron“, viskiai „Aberfeldy“, „Dewar’s“, „William Lawson’s“, džinas „Bombay Sapphire“, vermutai ir vynai „Martini & Rossi“ ir daugelis kitų.