„Virgin Cosworth“ komandos technikos direktorius Nickas Wirthas ir toliau mano, kad jie pajėgūs Konstruktorių įskaitoje užimti dešimtąją vietą ir taip tapti geriausiais naujokais, plius gauti pinigų už televizijos transliacijas. Kol kas „Virgin“ užima paskutinę 12-ą vietą. Wirtho komanda, kaip ir kitos naujokės, neturi taškų, bet skaičiuojant pagal aukščiausias vietas finiše, jie nusileidžia.
Nickas Wirthas, „Virgin Cosworth“: „Mums reikia 12-os vietos lenktynėse, nes mūsų konkurentai pirmose lenktynėse sugebėjo pasinaudoti situacija ir užimti aukštesnes pozicijas. Mes turime dirbti ties bolidu, nes jeigu tokia proga atsiras, turime sugebėti ja pasinaudoti. Dirbsime iki sezono pabaigos, o po to pasižiūrėsime, kas atsitiks.
Žinau, kad mums sunku tikėtis aplenkti varžovus net gi lietingose lenktynėse, nežiūrint į lenktynininkų talentą ir Timo Glocko patirtį. Hungaroringo charakteristikos, kur daug lėtų posūkių, netiko mums, kaip ir „Lotus“ bolidams, todėl mūsų darbas Vengrijoje rodo, kad sugebėjome padaryti tam tikrą pažangą.
Po sezono vidurio pakeitėme prioritetus dėl bolido patikimumo gerinimo ir jo modernizavimo. Bet mes ir toliau mokomės.
„Lotus“ pareiškė, kad jau pradėjo darbus su kitų metų bolidu, todėl pasižiūrėsime, ar jie nustos tobulinti dabartinį bolidą. Mes turime savo planą, ir kiekviena komanda – lyderė arba naujokė, sunkiai dirba. Esu tikras, kad esant prieštaringoms kalboms apie priekinius sparnus, komandoms teks peržiūrėti savo darbo koncepcijas su bolidais šiais ir kitais metais.“
Kova dėl 10-os vietos:
10 pozicijas – Lotus Cosworth (geriausi rezultatai: 13-a, 14-a, 14-a vietos)
11 pozicija – HRT Cosworth (geriausi rezultatai: 14-a, 14-a, 15-a vietos)
12 pozicija – Virgin Cosworth (geriausi rezultatai: 14-a, 16-a, 17-a vietos)