Patikimomis portalo tv3.lt žiniomis, stipriausią Lietuvos klubą gali paremti viena turtingiausių Lietuvos bendrovių „Maxima LT“.
Šią informaciją portalui suteikė buvęs garsus krepšininkas, kuris ją sužinojo tiesiogiai iš „Žalgirio“ vadovų. Tiesa, sutartis gali būti nepasirašyta, nes „Maxima LT“ vadovai remdami Kauno ekipą nori tuo pat metu būti ir „Žalgirio“ arenos valdytojais. „Žalgirio“ vadovybė nelinkusi su tuo sutikti.
Prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė tikina, kad šiuo metu, tokios galimybės nesvarsto.
„Mums patiems tai buvo naujiena. Jokių pasiūlymų negavome, tačiau jeigu gautumėme tokį pasiūlymą, tai mes jį apsvarstytumėme. Šiuo metu tikrai nesvarstome tokios galimybės, o tuo labiau sumos dydžio“, - teigė R. Saulytė.
Dabar Kauno klubo generalinis rėmėjas yra didžiausia lošimų bendrovė Lietuvoje „Olympic Casino“, rinkai pristatanti lažybų, lošimo automatų ir lošimų internetu prekinį ženklą „OlyBet“. Sutartis su „Olympic Casino“ pasirašyta dvejiems metams. „Žalgiriui“ dosniai padeda Kauno savivaldybė, bendrovė „Utenos alus“.
„Olympic Casino“ žalgiriečiams įsipareigojo skirti daugiau nei milijoną eurų. Tai leido pajėgiausiai šalies ekipai prieš sezoną įsigyti Renaldą Seibutį ir Ianą Vougiouką.
Jei rėmėju taptų „Maxima LT“, ji kauniečiams galėtų duoti dar daugiau pinigų nei „Olympic Casino“.
Didžiausią „Žalgirio“ priešininką šalyje Vilniaus „Lietuvos rytą“ remia kitas mažmeninės prekybos tinklas – „Norfa“.
Bendrovė neigia
Prekybos tinklą „Maxima“ valdančios bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris paneigia šiandien pasklidusius gandus, neva bendrovė ketina remti Kauno krepšinio klubą „Žalgiris“ ir tapti „Žalgirio“ arenos valdytojais. Pasak bendrovės vadovo, tokių pasiūlymų „Maxima LT“ komanda nebuvo gavusi, jų nesvarstė ir, juo labiau, netvirtino.
„Sunku pasakyti, iš kur kilo gandai, jog ketiname remti „Žalgirį“, tačiau norime juos paneigti, nes artimiausiu metu tikrai neketiname to daryti. Pirmiausia dėl to, kad net nebuvome gavę tokių pasiūlymų, dėl to jų nesvarstėme ir, juo labiau, netvirtinome.
Suprantame, kad šiuo metu tai – jautri ir aktuali tema, galbūt taip siekiama atkreipti dėmesį ir rasti rėmėjų. Vis dėlto mes nuosekliai įgyvendiname savo ilgalaikius socialinės atsakomybės strategijos planus, kurių prioritetinės sritys – vaikų ir jaunimo ugdymo programos ir bendradarbiavimas su vietos bendruomenėmis, skatinant atsakingą kaimynystę“, – sako bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.
Pasak jo, šių prioritetinių socialinės atsakomybės sričių bendrovė laikosi jau daugiau nei dešimtmetį ir mano, kad nuoseklumas yra viena jų sėkmės priežasčių. Per praėjusius 2015 metus prekybos tinklą „Maxima“ valdanti bendrovė „Maxima LT“ paramai skyrė beveik 500 tūkst. eurų. Piniginėmis lėšomis ir prekėmis pernai bendrovė parėmė apie 70 įvairių paramos organizacijų, projektų ir bendruomenių iniciatyvų. Didžioji dalis paramos lėšų buvo skirta skurdžiau gyvenančioms šeimoms paremti, taip pat šalies vaikų bei jaunimo ugdymui ir aktyvaus laisvalaikio skatinimui.