„Volkswagen“ atstovų žodžiais, galimas dalykas kad gausi koncerno automobilinių markių kolekcija pasipildys dar vienu pavadinimu. Ne, tai ne gandai apie taip trokštamą „Alfa Romeo“ įsigijimą. Šios kalbos liestų šalį į kurią, berods, keliasi visi automobiliniai įvykiai. Tai Kinija.
Praėjusią savaitę Šanchajuje „Volkswagen“ oficialiai pristatė Kinijos rinkai „Seat“ markę. Tačiau vokiečių koncernas svarsto, ar nebūtų prasminga sukurti dar vieną naują vardą specialiai Kinijos pigių automobilių rinkai.
„Volswagen“ nebūtų pirmasis užsienio gamintojas pasinaudojęs tokia idėja. „General Motors“ jau pardavinėja „Baojun„, o „Honda“ – „Li Nian“ markės automobilius.
„Šiuo metu mes nedalyvaujame mažiausių kainų segmente, kuris sudaro 20 proc. Kinijos rinkos“, sako Soh Weiming, „VW Group China“ pardavimų ir marketingo viceprezidentas.
2010 m. „VW“ Kinijoje pardavė beveik 2 milijonus automobilių, 37,4 proc. daugiau nei metais anksčiau.