Praėjusį savaitgalį Prancūzijos Alpėse „Porsche“ labai siauram žmonių ratui pristatė priešserijinius „Porsche Macan“ automobilius. Uždaroje prezentacijoje dalyvavo daugiausia šios markės automobilių pardavėjai ir techninio aptarnavimo specialistai. Įdomiausia tai, kad po šios prezentacijos paaiškėjo kelios detalės apie būsimo modelio variklius.
Teigiama, kad „Porsche Macan S“ bus komplektuojamas trijų litrų darbo tūrio turbovarikliu, na o modifikacija „Turbo“ gaus 3,6 litrų darbo tūrio biturbo motorą.
Nors daugiau detalių vokiečiai neatskleidžia, jau galima daryti šiokias tokias prielaidas. Tikėtina, kad trijų litrų darbo tūrio motoras – tai tas pats 420 a.g. agregatas, kuris naudojamas „Panamera S“ modelyje. Tuo tarpu biturbo 3,6 litro darbo tūrio variklio dabartinėje „Porsche“ gamoje nėra. Atmosferinė 3,6 litro darbo tūrio šešiukė dabar naudojama „Cayenne“ modelyje, tad visai tikėtina, kad kuriama ir turbininė tokio variklio modifikacija.
„Macan“ pagrindu taps „Audi Q5“ platforma. Tiesa, „Porsche“ specialistai pabrėžia, kad „Macan“ pakaba ir jos nustatymai, vairo mechanizmas, stabdžiai ir ESP sistemos veikimo algoritmas bus grynai tik „Porsche“ specialistų darbo vaisius, todėl šis automobilis visus turėtų nustebinti savo sportišku charakteriu. „Porsche Macan“ bus pristatytas Los-Andželo automobilių parodoje.