Serijinei gamybai parengtas „Porsche 918 Spyder“ publikai bus pristatytas ne anksčiau kaip 2013 m. Frankfurto automobilių parodoje, tačiau populiariausių automobilizmo leidinių ir naujienų portalų žurnalistams buvo suteikta galimybė Nardo bandymų trasoje išmėginti šio modelio prototipą.
„Porsche 918 Spyder“ prototipas (nuotr. Gamintojo)
Viename iš trijų šiuo metu jau eksploatuojamų prototipų sumontuotas iš lenktyninio „RS Spyder“ modelio paimtas 4,6 litro V8 tipo variklis. Maksimali jo išvystoma galia siekia 570 AG, tačiau greta jo sumontuoti dar du elektros motorai: vienas iš jų ‒ 121 AG galios agregatas suporuotas su septynių laipsnių transmisija, o kitas 107 AG galios variklis teikia suka priekinės ašies ratus. Tokia konstrukcija leidžia hibridiniam superautomobiliui išvystyti maksimalią 770 AG galią ir 749 Nm sukimo momentą arba 948 Nm su padidintų turbokompresoriaus slėgiu. Minėtos traukos užtenka tam, kad nuo 0 iki 100 km/h šis prototipas įsibėgėtų greičiau nei per 3 sekundes ir išvystytų maksimalų 325 km/h greitį.
„Porsche 918 Spyder“ prototipas (nuotr. Gamintojo)
Kadangi oficialiai šis sportinis automobilis įvardinamas kaip hibridas, jis taip pat turi ir 6,8 kWh akumuliatorių bateriją, kurios energijos kritiniu atvejų užtektų nuvažiuoti 26 kilometrus. Išnaudojus visą baterijos energiją visiškai ją pakrauti vėl užtrunka maždaug 6 valandas iš bendro elektros tinklo arba dvi valandas per specialią greito pakrovimo stotį.
„Porsche 918 Spyder“ prototipas (nuotr. Gamintojo)
Kuomet automobilis bus pristatytas kaip gamybai parengtas serijinis modelis, jo dinamikos charakteristika gali šiek tiek pasikeisti, kas tikrai išliks nepakitę, tai iš anglies pluošto kompozicinių medžiagų ir aliuminio pagaminta „918 Spyder“ važiuoklė, kuri svers tik 220 kilogramų. Kadangi likusi automobilio konstrukcijos dalis nėra tokia lengva, bendras svoris sieks maždaug 1700 kilogramų.