Italų koncernas „Fiat“ gali atidėti Amerikai skirto modelio „Dodge Dart“ gamybos pradžią. Šis amerikoniškas „Alfa Romeo“ klonas nuo konvejerio riedėti turėtų pradėti balandžio pirmą dieną, tačiau Sergio Marchionne užsiminė, kad automobilio gamybą pradėti tuomet, kai visa Amerika mini Kvailių dieną (Balandžio 1-oji JAV vadinama ne melagių, o kvailių diena), būtų blogo tono ženklas, kuris galėtų net ir sumenkinti automobilio reputaciją.
Kuriam laikui atidedama „Dodge Dart“ gamyba S. Marchionne nepatikslino. Anksčiau buvo skelbta, kad automobilio pardavimai Jungtinėse Valstijose prasidės iki šių metų birželio, tad pardavėjų sandėliuose iki to laiko turėtų atsirasti pakankamas automobilių skaičius.
„Dodge Dart“ – vienas iš subtiliausių ir stilingiausių „Fiat“ ir „Chrysler“ romano vaisių. „DodgeDart“ sedano linijose ne taip paprasta įžvelgti itin artimą giminystę su stilinguoju italų hečbeku „Alfa Romeo Giulietta“ . Skirtingai nei „Lancia“ tapę amerikonai, naujasis „Dodge“ nėra automobilis vien tik su pakeista emblema. „Dart“ tapo keturių durų sedanu, šiek tiek išaugo automobilio gabaritai. Pačią automobilio stilistiką įtakojo „Dodge Charger“ dizainas. Amerikonai tikina, kad receptas čia itin vykęs – brutalus „Dodge“ stilius su italų meistrų išugdytomis automobilio valdymo manieromis kompaktišką „Dart“ pavers itin ryškiu automobiliu.
Techninė automobilio pusė irgi verta dėmesio - pradžioje automobiliuose bus galima rinktis tris variklius ir tris transmisijas. Tai bus 2 litrų darbo tūrio 16 vožtuvų „ketveriukė“, 1,4 litro darbo tūrio „MultiAir“ serijos turbininis agregatas ir 2,4 litro darbo tūrio motoras. Iš siūlomų pavarų dėžių įdomiausiai atrodys naujutėlis devynių pavarų „automatas“.
„Dart“ vardas nėra naujadaras „Dodge“ istorijoje, šiuo vardu pakrikštyti automobiliai buvo gaminami nuo 1960 iki 1976 metų. Na o naujasis „Dodge Dart“, firmos strategų manymu, užims nelabai nusisekusio „Caliber“ modelio vietą.