Atsakydama į augantį Azijos rinkos apetitą brangiems ir kalningiems automobiliams britų kompanija „McLaren“ ketina iki 2014 m. Kinijoje turėti aštuonias atstovybes. Tokios pats strategijos pastaraisiais metais laikosi ir „Ferrari“, „Lamborghini“ bei „Bentley“.
Kaip „Bloomberg“ naujienų agentūrai sakė „McLaren“ vadovas Azijos ir Ramiojo vandenyno regionams Ieanas Gorsuchas, po pirmųjų keturių atstovybių atidarymo Kinijoje 2013 m. viduryje kompanija planuoja šioje šalyje per pirmus dvylika mėnesių parduoti nuo 100 iki 150 savo 600 AG galios MP4-12C“ kupė supertautomobilių.
Pirmieji keturi prekybos salonai duris atvers Šanchajuje, Pekine, Guangdžou ir Čengdu, o dar keturi veiklą pradės 2014 m. Atstovybių atidarymas „McLaren“ atveju susijęs su ribotomis gamybos galimybėmis. „Mūsų gamybos pajėgumas šiuo metu nepakankamas, būtent todėl nepradėjome prekybos Kinijoje nuo pat pradžių“, ‒ kalbėjo I. Gorsuchas.
Per praėusius metus „McLaren“ 19 skirtingų pasaulio atidarė 35 naujus prekybos salonus, įskaitant tokias šalis kaip Japonija ir Singapūras. Kinijos potraukis brangiems ir prabangiems automobiliams lėmė tai, kad šios šalies prekybos zona tapo didžiausia „Bentley“ ir antra pagal dydį „Ferrari“ automobilių rinka.