Prezidento ir savivaldybių rinkimus pralaimėję socialliberalai bei jų lyderis Artūras Paulauskas jau pradėjo ieškoti viešųjų ryšių bei politinės reklamos firmų, kurios padėtų kurti rinkėjams patrauklų Naujosios sąjungos įvaizdį.
Kaip rašo dienraštis "Respublika", socialliberalų ir A.Paulausko žvilgsnis pirmiausia nukrypo į viešųjų ryšių kompaniją "DDB and Co. ir Katkevičius". Kaip žinoma, ši firma per prezidento rinkimus dirbo prezidentu tapusiam Rolandui Paksui ir jo vadovautai Liberalų demokratų partijai.
"Respublikos" žiniomis, A.Paulauskas jau buvo pasikvietęs vieną iš agentūros vadovų Aurelijų Katkevičių bei išrinktojo prezidento atstovo spaudai pareigas tuo metu dar ėjusį šios agentūros darbuotoją Aidą Petrošių. Neoficialiais duomenimis, šis pokalbis nebuvo itin sėkmingas.
Trečiadienį A.Petrošius dar kartą lankėsi Seime pas A.Paulauską, pas kurį užtruko apie valandą. Jis leido suprasti, kad jo atstovaujama kompanijai nesirengia keisti politinių partnerių.
A.Paulausko ir socialliberalų įvaizdį per gruodį vykusius prezidento rinkimus kūrė viešųjų ryšių agentūra "Viešųjų ryšių partneriai".
Į viešumą patekęs šios firmos sukurtas A.Paulausko prezidentinio įvaizdžio kūrimo planas sukėlė nemažą politinį triukšmą, nes jame buvo dėstomas gana šiurkštus A.Paulausko konkurentų puolimo planas.
Po pralaimėtų rinkimų socialliberalai ne kartą kritikavo šią kompaniją ir teigė, kad ji nesuprato partijos specifikos, dirbo pernelyg aplaidžiai.
BNS