Daug ginčų sukėlė Krekenavos agrofirmos reklama "Kai noris mėsos", kur greta vaizduojami suknele aptempti moters sėdmenys ir dešros bei skilandžiai. Sunku tik suprasti, kokia autorių užmačia: ar kai norisi mėsos ir jos neturi, susirask moterį (kvepia kanibalizmu), ar kai pavalgai mėsos, užsinori ir moters? Antrasis variantas logiškesnis, bet ar jis teisingiausias, paaiškės po to, kai pasibaigs ginčai teismuose. Su agrofirma bylinėjasi lygių galimybių kontrolierė Aušra Burneikienė, kurios nuomone, tokia reklama menkina, žemina ir niekina moteris. Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba tokių reklamų suranda vis dažniau, nes patrauklus moters kūnas naudojamas ne tik maisto produktų, baldų, automobilių, bet ir padangų reklamai. Tarnyba pateikė Seimui veiklos ataskaitą, kurioje sakoma, kad pernai gauti 57 skundai. Juose ne tik piktinamasi reklama, bet ir skundžiamasi dėl seksualinio priekabiavimo, mažesnio užmokesčio, blogesnių darbo sąlygų.
REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
REKOMENDUOJAME
TOLIAU SKAITYKITE
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą