Palyginti su kitomis Europos šalimis, Lietuvoje kosmetikos vartojama gerokai mažiau, todėl gamintojai ir pardavėjai tikisi sparčios rinkos plėtros. Tam turėtų padėti ir didėjantis vyrų susidomėjimas ligi šiol daugiau moteriškomis laikytomis prekėmis.
"Kosmetikos paklausa ateityje didės. Žmonės vis daugiau rūpinasi savimi: sportuoja, lanko baseinus, prausiasi, - vadinasi, jiems reikia ir dažniau minkštinti odą", - “Lietuvos žinioms” sakė UAB "Biok" generalinio direktoriaus pavaduotojas Rimantas Petniūnas.
Naujausias pasaulinis kompanijos "ACNielsen" tyrimas rodo, kad asmens higienos prekių, tarp jų - kūno priežiūros priemonių pardavimas 2003 metais didėjo daugumoje pasaulio šalių, tik Šiaurės Amerikoje sumažėjo. Didžiausia pardavimo plėtra (13 proc.) užfiksuota Rytų ir Centrinėje Europoje.
Plačiau skaitykite “Lietuvos žiniose”.