REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors orai už lango kol kas ne itin džiugina, vis dažniau po darbų ar savaitgaliais sėdame ant dviračių. Tačiau norintiems prisijungti prie minančių pedalus gamintojai ir pardavėjai gerų naujienų neturi. Per metus dviračiai pabrango daugiau nei dešimtadaliu ir tai dar ne pabaiga, panašiai tiek pat gali brangti dar ir šiemet.

Nors orai už lango kol kas ne itin džiugina, vis dažniau po darbų ar savaitgaliais sėdame ant dviračių. Tačiau norintiems prisijungti prie minančių pedalus gamintojai ir pardavėjai gerų naujienų neturi. Per metus dviračiai pabrango daugiau nei dešimtadaliu ir tai dar ne pabaiga, panašiai tiek pat gali brangti dar ir šiemet.

REKLAMA

Norinčius pakeisti seną ir įsigyti naują dviratį pardavėjų prognozės nedžiugina. Dviračiai brangsta, o ir nusipirkti tokį, kokio nori, gali pavykti ne iš karto.

„Dviratį pirkti reikia šiuo metu, kada randamas tinkamas ir patinkantis. Tai jei toks yra atrandamas, geresnio kažko neišlauksime laike“, – tikina „Bikko.lt“ direktorius Julijus Zaura.

Jau dabar dviračių kainos yra 10–15 procentų didesnės nei pernai. Pardavėjai neatmeta, kad jos gali kilti dar panašiai tiek. Dviračių gamintojai sako, kad problemos dėl detalių tiekimo tęsiasi jau antrus metus ir galo dar nematyti.

REKLAMA
REKLAMA

„Kai prasidėjo detalių trūkumas prieš pusantrų metų, taip jis tebesitęsia. Tai ir dėl išaugusios paklausos ir situacijos su COVID'u pietryčių Azijoje, ypač pažymėtina tai, kas liečia žinomus prekinius ženklus, pavyzdžiui, Shimano, tai komponentų tenka laukti ir pusantrų metų ir ilgiau juos užsakius“, – teigia „Baltik vairas“ generalinis direktorius Nerijus Gužauskas.

REKLAMA

„Trūksta tam tikrų komponentų, kad susirinktų dviratis. Jeigu yra ratai, pavyzdžiui, nėra – stabdžių. jeigu yra grandinė su žvaigždžių blokais, nėra perjungėjų tam tikrai pavarų sistemai. Tai detalių daug turim, bet iš jų nesirenka dviračiai pilnai“, – aiškina J. Zaura.

Kainas sukelia ir padidėjusi paklausa, nes vis daugiau žmonių renkasi dviračius ne tik pramogai, tačiau ir kaip ekologišką transporto priemonę, ypač miestuose.

„Mūsų įmonė pernai pagamino 50 procentų daugiau dviračių nei prieš metus, tame tarpe, elektrinių dviračių net keturis kartus augo gamyba. Ir pardavimai, vis tik nesugebėjom įvykdyti visų savo klientų užsakymų, tiek kiek buvo noro gauti. Teko dalį nukelti į šituos metus“, – kalba N. Gužauskas. 

„Baltik vairo“ vadovas sako, kad dėl augančios paklausos, ypač elektrinių dviračių, jų įmonė svarsto plėsti gamybą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų