
Taip pat reikėtų paminėti dar vieną naujovę – visi automobiliai su „EA288 Evo“ motoru bus komplektuojami su papildoma ličio jonų baterija, kuri atliks du vaidmenis. Pirmasis vaidmuo – kaups sukauptą elektros energiją stabdant automobilį arba tiesiog riedant nuo kalno. Antrasis vaidmuo – baterijoje sukaupta energija bus kaip papildomas pastiprinimas, norint greičiau pajudėti iš vietos arba aplenkti lėtesnį eismo dalyvį.
„Volkswagen“ teigia, jog naujasis motoras bus gaminamas su keliais skirtingais pajėgumo lygiais. Silpniausia naujo agregato versija išvystys 136 arklio galias, o pati galingiausia – 204 arklio galias.
Artimiausioje ateityje „Volkswagen“ taip pat planuoja atsisakyti 1,6 litro darbinio tūrio dyzelinių motorų ir naudoti tik 2 litrų agregatą.


