• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dėl siaučiančios pandemijos pasirodo vis daugiau nusiskundimų, jog gauti sveikatos paslaugas ar patekti į gydymo įstaigas, netikėtai užklupus negalavimams, darosi vis sunkiau.

Dėl siaučiančios pandemijos pasirodo vis daugiau nusiskundimų, jog gauti sveikatos paslaugas ar patekti į gydymo įstaigas, netikėtai užklupus negalavimams, darosi vis sunkiau.

REKLAMA

Naujienų portalas tv3.lt sulaukė skaitytojos Agnės laiško, kuriame ji pasakojo, jog jos sesuo penktadienį, spalio pirmą dieną, kartu su sergančiu mažamečiu vaiku nuvykusi į VšĮ Šalčininkų pirminės sveikatos priežiūros centrą (PSPC) nesulaukė pagalbos, todėl kartu su vaiku teko keliauti į Vilnių.

Agnė (vardas ir pavardė redakcijai žinomi) papasakojo sesers istoriją. Ketvirtadienio vakarą ketverių Agnės sesers vaikui pasireiškė pirmieji ligos simptomai, vaikas verkė ir skundėsi skausmais.

„Sesers vaikas susirgo ir visą naktį verkė, sakė, kad jai skauda galvą ir ausį, vaikas visas drebėjo. Iš pat ryto sesė nuvedė vaiką į polikliniką, kur jų nenorėjo priimti, nes vaikas kosėjo, daktarė pasakė, kad turi daug žmonių “, – pasakojo moteris.

REKLAMA
REKLAMA

Pasibaisėjo tvarka

Matydama, jog vaiko sveikata negerėja, Agnės sesuo nepaliko šios situacijos ramybėje – kreipėsi į Šalčininkų pirminės sveikatos priežiūros centro direktorę, kurios dėka pavyko patekti pas gydytoją ir gauti siuntimą pas ausų, nosies ir gerklės ligų (LOR) gydytoją, tačiau ir čia pagalbos nesulaukė:

REKLAMA

„Nuėjus pas poliklinikos direktorę, su skandalu, bet priėmė, davė siuntimą pas LOR, nuėjus LOR atsisakė priimti mažą vaiką ir pasakė, kad užsirašytų vizitui, tada ateitų. Artimiausias vizitas buvo po savaitės.“

Agnė teigia, kad sesers buvo paprašyta kyšio – pasak jos, tik taip įmanoma patekti pas specialistus neužsiregistravus. Laimei, dabar vaikas jaučiasi gerai ir neiškilo didesnės sveikatos problemos, dėl kurių moteris su mažyliu vyko į Vilnių.

„Galiausiai sesė nuvežė vaiką į Vilnių, kur priėmė be jokio siuntimo ir apžiūrėjo vaiką. Mūsų Šalčininkų poliklinika ir jos daktarai turbūt blogiausi Lietuvoje. Jauno nei vieno daktaro, sėdi seni daktarai ir atvirai sako, kad jiems duotų kyšį, kitaip tavęs niekas nežiūrės ir netikrins. Baisu“, – apmaudo neslepia Agnė.

REKLAMA
REKLAMA

Įstaiga patvirtino, kad pagalba suteikta

Šalčininkų PSPC direktorė Danelja Laimutė Sliževska patvirtino, jog spalio 1 d. apie 9 val. ryto moteriai buvo suteikta pagalba ir pabrėžė, jog LOR specialistai šioje įstaigoje nedirba, išrašomas siuntimas pas aukštesnio lygio specialistą: „Iš Jūsų pateikto atvejo, supratome, be išankstinės registracijos, moteris į mūsų įstaigą kreipėsi dėl siuntimo pas gydytoją specialistą dėl vaiko siuntimo pas gydytoją specialistą dėl ausies skausmo. Ši moteris su sergančiu vaiku (ausies skausmas, temperatūra) buvo priimta šeimos gydytojo, jai išduotas siuntimas į aukštesnio lygio gydymo įstaigą, jai išduota laikino nedarbingumo pažyma vaiko slaugai.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Direktorė taip pat pakomentavo ir tai, kokia tvarka yra priimami pacientai, atvykę į gydymo įstaigą.

„VšĮ Šalčininkų PSPC šeimos gydytojai ūmiai susirgusius, neužsiregistravusius pacientus priima laike 24 val. (išskyrus vaikus – priimami tą pačią dieną, bei  būtinoji medicinos pagalba – suteikiama kreipimosi metu).

VšĮ Šalčininkų PSPC šeimos gydytojai dirba nuo 07.00 val. iki 17.00 val.. Nuo 17.00 val. iki 07.00 val., o išeiginėmis ir švenčių dienomis dirba budintis šeimos gydytojas ir bendrosios praktikos slaugytoja ištisą parą, ištisus  metus.

Budintis šeimos gydytojas aptarnauja visus besikreipiančius pacientus nepriklausomai ar tai ūmus susirgimas ar lėtinis, t.p. teikiamos nuotolinės paslaugos pacientams – išrašomi siuntimai į aukštesnio lygio gydymo įstaigas, išrašomi vaistai bei medicinos pagalbos priemonės planiniam gydymui“, – paaiškino D. L. Sliževska.

REKLAMA

Pateikiama informacija, kur kreiptis dėl korupcijos

Neužsiregistravusiems pacientams, norintiems pas specialistus patekti tą pačią dieną, pagalba taip pat suteikiama budinčio šeimos gydytojo, kuris suteikia visas reikiamas paslaugas.

„Pacientai, kurie nėra užsiregistravę pas šeimos gydytoją, bet būtinai kreipimosi dieną nori patekti vizitui pas šeimos gydytoją, registratūros darbuotojų yra informuojami, kad juos aptarnaus budintis šeimos gydytojas“, – kalbėjo įstaigos direktorė.

Šalyje įvedus ekstremaliąją padėti dėl COVID-19,  Šalčininkų PSPC dirba kontaktiniu ir nuotoliniu būdų, pacientų registracija vykdoma per išankstinę pacientų registracijos sistemą, pacientui paskambinus telefonu bei jam atvykus į registratūrą.

REKLAMA

Gydymo įstaigos direktorė pažymi, jog įstaigoje yra pateikta informacija, kur kreiptis, jei iš specialisto sulaukiamas kyšio prašymas:

„Įstaigoje viešai informaciniuose stenduose, svetainėje pateikta informacija, kur pacientas privalo kreiptis ar pranešti apie įstaigos darbuotojų korupcinio pobūdžio veikas.

VšĮ Šalčininkų PSPC korupcijos prevencijos priemonės vykdomos pagal sudarytą korupcijos prevencijos Programą bei jos įgyvendinimo planą.“

visur tas pats bardakad
Visur tas pats. Kiekvienas tyrimas, siuntimas ar operacija turi savo įkainį. Žmonės tai žino ir moka. O ką daryt ? Belieka mokėt, norint gydytis.
@Baisu Kalti patys žmonės ,kad taip elgiasi,viešint reikia tokius atvejus,pasodinti kelis,greitai viskas pasibaigtu
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų