REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


„Renault“ pristato naująjį „Espace“ – naują 5 arba 7 vietų keleivinį automobilį, kuris papildys modelių asortimentą ir taps prekių ženklo lyderiu C ir D segmentuose.


„Renault“ pristato naująjį „Espace“ – naują 5 arba 7 vietų keleivinį automobilį, kuris papildys modelių asortimentą ir taps prekių ženklo lyderiu C ir D segmentuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Espace“ sukėlė revoliuciją, pateikė ateities viziją ir niekada nenustojo keistis kartu su laiku. Šiandien naujasis „Espace“ yra visureigis, pasižymi sportišku ir elegantišku dizainu, o „Esprit Alpine“ apdaila suteikia sportinio stiliaus bruožų. Jis išlaikė savo 5 arba 7 vietų ilgiems atstumams skirto keleivinio automobilio DNR ir tebėra erdviausias „Renault“ asortimento modelis.

REKLAMA

Naujasis „Espace“ taip pat yra kupinas pažangiųjų technologijų tiek salone, tiek po variklio dangčiu. Automobilyje yra visos vairuotojui ir keleiviams reikalingos ryšio priemonės, be to, jis saugo aplinką. Jo išoriniai matmenys mažesni, jis 215 kg lengvesnis už savo pirmtaką ir turi itin efektyvų 200 AG „E-Tech“ visiškai hibridinį galios agregatą. Etaloninės mažos degalų sąnaudos (4,6 l/100 km) leidžia nuvažiuoti iki 1100 km, o akumuliatoriaus nereikia įkrauti.

REKLAMA
REKLAMA


Vienas didžiausių segmente


Erdvė yra vienas iš pagrindinių naujojo „Espace“ privalumų – automobilyje gali sėdėti iki septynių žmonių, kurie ilgose kelionėse jausis patogiau nei bet kada anksčiau.


Jis pagamintas ant Aljanso CMF-CD modulinės platformos, turi ilgas centrinio ir galinio blokų versijas, o jo viduje esanti erdvė buvo specialiai optimizuota. Automobilis yra 4,72 m ilgio, t. y. 14 cm trumpesnis nei ankstesnės kartos versija, o keleivių salonas dar ilgesnis (2,48 m iki trečiosios eilės).


Šis pasiekimas – ypač gera žinia antroje eilėje sėdintiems keleiviams, kurie galės džiaugtis iki 321 mm siekiančiu spinduliu ties keliais. Jų sėdynės atsilenkia iki 31 laipsnio, todėl komforto lygis yra neprilygstamas. Be to, jei vidurinė sėdynė tuščia, keleiviai gali naudotis centriniu porankiu su dviem puodelių laikikliais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Trečioje eilėje sėdintys keleiviai (ją galima užsisakyti nemokamai) taip pat džiaugsis didele erdve keliams (128 mm) ir „Easy Access“ funkcijomis, leidžiančiomis antros eilės sėdynes pastumti 260 mm į priekį ir palenkti atlošus. Visi keleiviai turi saugos diržų įtempiklius, jutiklinius lubų apšvietimo jungiklius, USB-C įkrovimo lizdus, o kai kuriose versijose įrengta „Harman Kardon“ garso sistema.


Renault Espace SUV
Renault Espace SUV

Funkcionalus viduje


Kad viduje būtų kuo daugiau vietos ir visi galėtų patogiai įsitaisyti, naujajame „Espace“ pirmą kartą montuojama antrosios eilės sėdynė, kuri slankioja 220 mm į priekį ir atgal ir yra padalyta į dvi nepriklausomas dalis (santykiu 60-40). Pastumkite sėdynes iki galo atgal ir keleiviai turės geriausią šioje rinkoje erdvę keliams (iki 321 mm). Pastumkite jas iki galo į priekį ir penkiavietės versijos bagažinėje tilps 777 litrai (pagal VDA).

REKLAMA

Dar viena išmanioji modulinė funkcija: trečioji sėdynių eilė sulankstoma į grindis, todėl bet kada galite ją atlenkti, kad sėdėtų 7 žmonės, arba sulenkti, kad būtų kuo daugiau vietos bagažinėje.


Dėl tokio plataus interjero konfigūracijų pasirinkimo ir galimybės akimirksniu pritaikyti talpą naujasis „Espace“ yra itin universalus.


Gamintojo teigimu, „Espace“ bagažinė yra ideali, ypač šeimoms, o jos talpa – viena geriausių rinkoje:


  • 1 818 litrų talpa penkiavietėje versijoje su nulenkta antrąja sėdynių eile
  • 777 litrų talpa penkiavietėje versijoje, kai antroji eilė yra visiškai nustumta į priekį
  • 159 litrų talpa 7 vietų konfigūracijoje, kai trečioji eilė yra sumontuota

Norėdami optimizuoti erdvę gale ir išlyginti grindis, kad būtų patogiau krauti, galite lengvai nulenkti antrąją sėdynių eilę (vieną, dvi arba visas tris sėdynes) naudodami „Easy Folding“ atrakinimo rankenėles.

REKLAMA

Naujasis „Espace“ taip pat turi elektrines galines duris, kurias galite atidaryti arba uždaryti iš salono, taip paspaudę mygtuką ant galinių durų, naudodamiesi berakte sistema arba pakišę koją po automobiliu gale.


Renault Espace SUV
Renault Espace SUV

Gamina ant naujos platformos


Dėl CMF-CD platformos, kuria modelis dalijasi su naujuoju „Renault Austral“, naujasis „Espace“ yra 32 mm žemesnis ir 215 kg lengvesnis už savo pirmtaką. Daugiau nei pusę šio ženklaus svorio sumažinimo sudaro nedideli išmatavimai, nepaisant išsaugoto patogumo viduje, o likusią dalį – „E-Tech“ visiškai hibridinis variklis, kuris yra lengvesnis už ankstesnės kartos dyzelinius variklius, lengvesnė važiuoklė ir sėdynės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Be šio techninio pasiekimo, naujojo „Espace“ aerodinamika buvo optimizuota supaprastinus naujų veidrodėlių formą, sutrumpinus stogo liniją, kuri baigiasi aptaku, ir galiniame bamperyje įrengus oro angas, kurios išsklaido pasipriešinimą.


Naująjį „Espace“ varo 200 AG „E-Tech“ visiškai hibridinis variklis (žr. išsamią informaciją 10 psl.), kuris 100 km sunaudoja 4,6 l degalų (pagal WLTP mišrųjį ciklą). Tai suteikia iki 1100 km nuvažiuojamą atstumą, taigi automobiliu be vargo galima važiuoti per visą šalį!


Naujasis „Espace“ (lengvoji versija), kurio degalų sąnaudos mažiausios, išskiria tik 104 g CO2 vienam kilometrui – 35 proc. mažiau nei jo pirmtakas. Tai didžiulis žingsnis į priekį tvaraus judumo srityje.

REKLAMA

Naujojo „Espace“ nuvažiuojamas atstumas ir išmetamo CO2 kiekis yra vieni geriausių savo segmente. Dėl šių rodiklių, Prancūzijoje jam nebus taikomi papildomi aplinkosaugos mokesčiai.


Renault Espace SUV
Renault Espace SUV

Galimas tik hibridas


Naujojo „Espace“ nuvažiuojamas atstumas ir išmetamo CO2 kiekis yra vieni geriausių savo segmente. Jo 200 AG „E-Tech“ visiškai hibridinį benzininį variklį valdo automatinė kelių režimų pavarų dėžė, o automobilio eksploatacinės savybės suteikia vairavimo malonumą, ypač versijose su naujausios kartos „MULTI-SENSE“ ir „4CONTROL Advanced“ sistemomis.

REKLAMA

Naujojo „Espace“ 200 AG „E-Tech“ visiškai hibridinis benzininis variklis pasižymi neeilinėmis našumo ir sąnaudų santykiu rinkoje. Jį sudaro 3 cilindrų 1,2 litro darbinio tūrio 130 AG (96 kW) benzininis variklis su turbokompresoriumi, išvystantis 205 Nm sukimo momentą, ir du elektros varikliai:


- pagrindinis blokas (50 kW, 70 AG, 205 Nm), maitinamas 2 kWh/400 V ličio jonų akumuliatoriumi, skirtu važiuoti elektra;


- antrinis aukštos įtampos starterio generatorius (25 AG, 50 Nm), užvedantis vidaus degimo variklį ir perjungiantis pavaras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renault Espace SUV
Renault Espace SUV

Naudodami visiškai elektrinį režimą ir regeneracinę sistemą, kuri automatiškai įsijungia, kai tik sulėtinate greitį arba stabdote, galite 80 proc. laiko mieste važiuoti su šia „E-Tech“ visiškai hibridine sistema elektriniu režimu ir iki 40 proc. sumažinti degalų sąnaudas. Galite naudotis visais važiavimo elektromobiliu privalumais be būtinybės sustoti ir jį įkrauti.


Naudojant automatinio valdymo sistemą varikliai įkrauna akumuliatorių pagal išmaniosios transmisijos nurodymus. Vairuotojas taip pat gali prisidėti pagal savo norą, pasirinkdamas bet kurį iš keturių regeneracinio stabdymo režimų, naudodamas vairo menteles arba „MULTI-SENSE“ nustatymus.

REKLAMA

Prognozuojamo hibridinio vairavimo funkcija leidžia maksimaliai išnaudoti elektros energiją kelionės metu. Prijungti žemėlapio duomenys, pavyzdžiui, kelio topografija artimiausiuose septyniuose kilometruose (labiausiai tikėtinas maršrutas, jei kelionės tikslas neįrašytas), teikia pažangią informaciją akumuliatoriaus valdymo sistemai, kad elektros variklio energija būtų naudojama kuo efektyviau.



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų