REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Neseniai pristatyta nauja „Toyota Corolla“ versija nebus gaminama siekiant patenkinti visų norinčių įsigyti sportišką hečbeką poreikių. 
Japonijos automobilių gamintojas paskelbė, jog sieks riboti „GR Corolla“ modelio pasiūlą, tokiu būdu užtikrinant, jog sportiško hečbeko pasiūla niekada neviršytų paklausos. Vis dėlto, net ir vadovaujantis šia strategija, vien per pirmuosius gamybos metus į bendro naudojimo kelius bus išleista maždaug tik 6500 „
Toyota GR Corolla“ vienetų.

Toyota“ prognozuoja, jog daugiausiai linksmybių suteikianti „Circuit Edition“ versijų užsakymų kiekis bus pakankamai mažas. Iš planuojamų pagaminti 6500 vienetų tik 1500 bus „Circuit Edition“.
Sportiškų hečbekų gretas papildė „Toyota GR Corolla“
„Norime būti atsargūs ir užtikrinti, kad šis modelis išliktų unikalus“, – po automobilio pristatymo sakė Mike'as Trippas, „Toyota“ JAV padalinio rinkodaros viceprezidentas.
Tokios pačios strategijos daugelį metų laikosi ir kiti automobilių gamintojai. Pavyzdžiui, „Ferrari“ ir „Porsche“. Skirtumas tik tas, jog „Ferrari“ ir „Porsche“ automobilių kainos yra kelis kartus didesnės už nuosaikiai įkainoto „Toyota GR Corolla“. Vis dėlto, šių gamintojų tikslas yra identiškas.

Neseniai pristatyta nauja „Toyota Corolla“ versija nebus gaminama siekiant patenkinti visų norinčių įsigyti sportišką hečbeką poreikių. 
Japonijos automobilių gamintojas paskelbė, jog sieks riboti „GR Corolla“ modelio pasiūlą, tokiu būdu užtikrinant, jog sportiško hečbeko pasiūla niekada neviršytų paklausos. Vis dėlto, net ir vadovaujantis šia strategija, vien per pirmuosius gamybos metus į bendro naudojimo kelius bus išleista maždaug tik 6500 „
Toyota GR Corolla“ vienetų.

Toyota“ prognozuoja, jog daugiausiai linksmybių suteikianti „Circuit Edition“ versijų užsakymų kiekis bus pakankamai mažas. Iš planuojamų pagaminti 6500 vienetų tik 1500 bus „Circuit Edition“.
Sportiškų hečbekų gretas papildė „Toyota GR Corolla“
„Norime būti atsargūs ir užtikrinti, kad šis modelis išliktų unikalus“, – po automobilio pristatymo sakė Mike'as Trippas, „Toyota“ JAV padalinio rinkodaros viceprezidentas.
Tokios pačios strategijos daugelį metų laikosi ir kiti automobilių gamintojai. Pavyzdžiui, „Ferrari“ ir „Porsche“. Skirtumas tik tas, jog „Ferrari“ ir „Porsche“ automobilių kainos yra kelis kartus didesnės už nuosaikiai įkainoto „Toyota GR Corolla“. Vis dėlto, šių gamintojų tikslas yra identiškas.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų