Pagrindinis dėmesys skiriamas „Toyota Gazoo Racing“ (TGR) komandai ir jos tarptautinėse varžybose įgytam įdirbiui. 2024 m. „Toyota“ pasiekė istorinį rezultatą – tapo gamintojų čempione visose trijose pagrindinėse FIA disciplinose: Pasaulio ralio čempionate (WRC), Pasaulio ralio reido čempionate (W2RC) ir Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC).
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.
Festivalio lankytojai iš arti galės pamatyti legendinius sportinius automobilius: „GR Yaris Rally1“, dominuojantį 2025 m. WRC sezone, ir „GR Yaris Rally2“, kuris populiarus tarp privačių komandų. Greitį ir techniką demonstruos ne tik automobiliai, bet ir aukščiausio lygio lenktynininkai – tarp jų WRC lyderis E. Evansas, čempionas K. Rovanpera, japonų talentas T. Katsuta, debiutantas S. Pajari, bei „Toyota“ ralio legendos J.-M. Latvala ir J. Kankkunenas. Taip pat pasirodys W2RC kylanti žvaigždė S. Quintero.
Tarp išskirtinių eksponatų – „GR DKR Hilux EVO“ visureigis, įrodęs savo patikimumą Dakare, ir „GR LH2 Racing Concept“ – futuristinis vandeniliu varomas lenktyninis automobilis, sukurtas ant „GR010 Hybrid“ platformos. Jis viešai pristatytas Le Mane šių metų birželį, o dabar statinėje ekspozicijoje pristatys „Toyota“ viziją, kaip vidaus degimo varikliai gali tapti anglies atžvilgiu neutralūs naudojant skystą vandenilį.
Daug dėmesio sulauks ir „GR Yaris Aero Performance“ – patobulinta GR Yaris versija su nauju aerodinamikos paketu, sukurta tiesiogiai remiantis lenktynių patirtimi. Rinkinį bus galima įsigyti ir montuoti ant civilinių automobilių. Jame – reguliuojamas galinis sparnas, naujos priekinio ir galinio buferių angos, priekinis aptakas, dugno gaubtas ir variklio dangčio oro paėmimo anga, skirta optimizuoti aušinimą.
Be lenktyninių bolidų, „Toyota“ festivalyje pristatys ir Jungtinėje Karalystėje pagamintą vandenilinį „Hilux“ prototipą, varomą kuro elementais. Jis bus naudojamas kartu su hibridine „Corolla Commercial“, taip pat surinkta JK – abi transporto priemonės atliks pagalbinį vaidmenį festivalyje.
Nostalgijos mėgėjų laukia ikoniškoji „Celica ST185“, 1993 m. iškovojusi čempiono titulą su J. Kankkunenu. Dabar šį istorinį automobilį vairuoja J.-M. Latvala, o jo kėbulą puošia šiuolaikinis TGR dizainas – tai simbolinis tiltas tarp legendinės praeities ir dabarties.
Vadovaudamasi šūkiu „vairuotojas – pirmiausia“, „Toyota“ Gudvudo festivalyje demonstruos, kaip per lenktynes įgyta inžinerinė patirtis padeda kurti ne tik greitus, bet ir visapusiškai pažangius automobilius, skirtus realiam pasauliui – nuo trasos iki miesto gatvių.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!