
Nereikėtų nustebti, nes Thiago pirmasis automobilis buvo senas, pakankamai pavargęs europietiškas „Fiat Uno“. Thiago teigia, jog į automobilį neinvestavavu, o tiesiog mokiausi kaip elgtis su transporto priemone. „Daužiau, drožiau ir negailėjau“, - priduria Thiago.
Vėliau jo garažą papildė „Fiat Palio“, klasikinis „Fiat 147“, o visai neseniai atsirado ir dažais kvepiantis „Fiat Uno“. Europoje neparduodamas, bet Pietų Amerikoje beprotiškai populiarus modelis yra savito grožio. „Standartinis automobilis atrodo neblogai, tačiau norėjo jį išskirti iš minios“.
Thiago teigia, jog norint patobulinti „Fiat“ markės automobilį - detalių surasti nėra sunku. „Ratlankius radau turguje, reguliuojamo aukščio amortizatorius nusipirkau iš draugo, išmetimo sistemą teko pirkti iš specialistų“, - pasakoja Thiago.
Po variklio gaubtu didelių stebuklų kol kas nėra. „Fiat Uno“ turi 1.4 litro benzininį motorą, kuris išvysto 120 arklio galių.


