REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu sakoma, kad roges reikia ruošti vasarą, tai dviračių takais vertėtų pradėti rūpintis žiemą. Gaila, kad liaudies išmintis pasiekia ne visus...

Jeigu sakoma, kad roges reikia ruošti vasarą, tai dviračių takais vertėtų pradėti rūpintis žiemą. Gaila, kad liaudies išmintis pasiekia ne visus...

REKLAMA

Įsimintiną dieną, kai pajūryje iškrito pirmosios snaigės, Palangos miesto meras Šarūnas Vaitkus savo socialinių tinklų paskyroje pasidalino gera naujiena dviratininkams, kad remontuojamas dviračių takas, vedantis iš Palangos į Klaipėdą.

Meras informavo, kad remonto darbai atliekami dviejose dviračių tako atkarpose ties Pajūrio regioniniu parku: 1,2 kilometro ilgio atkarpoje maždaug nuo Ąžuolų gatvės iki pagrindinio įėjimo į kempingą ir daugiau nei 200 metrų ilgio atkarpoje nuo automobilių stovėjimo aikštelės ties paplūdimiu, skirtu lankytis su gyvūnais, link Klaipėdos.

Meras užtikrino, kad darbai bus baigti dar šiais metais, tad atšilus orams keliauti dviračiais bus neabejotinai patogiau ir saugiau.

REKLAMA
REKLAMA

Džiaugsmingai reaguodami į Palangos mero pranešimą, dviratininkai viešai piktinosi apleistais pajūrio dviračių takais Kuršių nerijoje.

„Vakarų ekspresas“ taip pat ne kartą rašė apie Lietuvos gėda vadinamą dviračių taką Smiltynė-Nida. Šis takas yra EuroVelo trasos dalis, tačiau asfaltas jame taip ištrupėjęs, kad dviratininkai juo važiuodami griūva ir patiria sunkias traumas.

REKLAMA

Šį dviračių taką valdanti VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija dėl apgailėtinos jo būklės teisinosi tuo, kad takas driekiasi per saugomą teritoriją Kuršių nerijoje, kur labai jautrūs medžių, kopų, augalijos klausimai. Maža to, darbus reikia derinti ir su Valstybine miškų urėdija, kuri yra žemės savininkė.

Šių metų spalio viduryje VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija pranešė, kad galiausiai suderinti visi interesai ir sudarytos 4 sutartys dėl pėsčiųjų ir dviračių tako Smiltynė-Nida rekonstravimo techninių darbo projektų parengimo.

REKLAMA
REKLAMA

Pagal šias sutartis šiuo metu projektuojami 4 iš viso daugiau kaip 35 km ilgio tako ruožai nuo Smiltynės iki Preilos. Bendra sudarytų sutarčių vertė - daugiau kaip 110 tūkst. eurų.

Numatoma, kad takas bus tvarkomas trimis etapais. I etapo metu ketinama sutvarkyti 13,463 km tako iki 2023 m., II etapo metu iki 2025 m. - dar 15,656 km ir III etapu - 6,638 km. Į įgyvendinimo laikotarpį patenka ne tik tako sutvarkymo darbai, bet ir projekto parengimas.

Planuojama, kad 2022 metais, parengus projektus, bus skelbiami viešieji pirkimai statybos darbams atlikti.

Po to, kai takas bus sutvarkytas, Neringos ir Klaipėdos miesto savivaldybės jį perims valdyti nuosavybės teise. Klaipėdos miesto savivaldybei priklausys 850 metrų, o Neringos savivaldybei - apie 34 kilometrai tako.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

O kol tako remontas tik projektuojamas, jį, pasak VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos, prižiūri AB „Kelių priežiūra“.

Šios bendrovės Komunikacijos skyriaus vadovė Giedrė Čekavičienė patikino, kad AB „Kelių priežiūra“ darbus dviračių take Smiltynė-Nida vykdo pagal įsipareigojimus. „Kas penkias dienas atlieka eilinę apžiūrą, šluoja taką, surenka atliekas ir šalina saugiam eismui pavojingas išdaužas, t. y. tas, kurios didesnės kaip 0,1 kvadratinio metro ploto ir gilesnės nei 40 milimetrų, užtaiso. Šiemet karštu asfaltu užtaisyta per 600 kvadratinių metrų išdaužų“, - informavo „Vakarų ekspresą“ AB „Kelių priežiūra“ atstovė.

Šaltinis: ve.lt/Jurga Petronytė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų