• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilniaus oro uostas įveda naują tvarką, kad taksi išsikvietusiems atvykusiems keleiviams nebereikėtų keltis į antrą aukštą prie išvykimo zonos laukti automobilio - taksi ar kitos pavežėjimo paslaugų įmonės galės sustoti aikštelėje prie atvykimo terminalo.

Vilniaus oro uostas įveda naują tvarką, kad taksi išsikvietusiems atvykusiems keleiviams nebereikėtų keltis į antrą aukštą prie išvykimo zonos laukti automobilio - taksi ar kitos pavežėjimo paslaugų įmonės galės sustoti aikštelėje prie atvykimo terminalo.

REKLAMA

Vilniaus oro uostą valdanti bendrovė Lietuvos oro uostai pirmadienį pranešė, kad penkiolikai nemokamo stovėjimo minučių į trumpalaikio stovėjimo aikštelę priešais keleivių atvykimo terminalą bus galima užsukti ne vieną kartą per parą, o neribotai.

„Šioje aikštelėje keleivių dažniausiai laukia pasitinkantys asmenys, kurie skaičiuodavo laukimo minutes. Taip pat pokytis bus naudingas ir tiems, kurie nesirenka taksi linijoje prie terminalo stovinčių automobilių, o nori išsikviesti kitą taksi įmonę ar pasinaudoti kitomis pavežėjimo paslaugomis, pavyzdžiui, „Uber“, „Taxify“ ar kitą. Šių automobilių vairuotojai nuo šiol galės į aikštelę užsukti daugiau negu vieną kartą per dieną“, – pranešime spaudai sakė Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas.

Stovėjimo aikštelėje užtrukus ilgiau nei 15 minučių, reikia sumokėti tris eurus už valandą.

Šiuo metu taksi įmonės prašo keleivių į automobilį įsėsti prie išvykimo salės, nes prie atvykimo zonos esančios vietos būna rezervuotos, o į trumpalaikio stovėjimo aikštelę galima įvažiuoti tik kartą per parą. Nusileidusiems keleiviams prie išvykimo salės reikia pakilti liftu ar laiptais.

REKLAMA
REKLAMA

Išsikvietus taksi telefonu pavežėjimo paslaugos kainuoja pigiau nei naudotis prie atvykimo terminalo laukiančių taksi paslaugomis.

Taksi paslaugų teikėjų asociacijos prezidentas Ričardas Kriukovas pasveikino šį žingsnį. Jo teigimu, jei keleiviai taksi išsikvies telefonu jau pasiėmę bagažą, problemų nebeliks, bet 15 minučių gali neužtekti tais atvejais, kai užsakoma paslauga paimti keleivį pagal reiso numerį, ir skrydis ar bagažo atidavimas vėluoja.

REKLAMA

„15 minučių terminas yra logiškas, kai žmogus pasiėmęs bagažą išsikviečia taksi telefonu. Bet yra kita paslauga, kai žinome reiso numerį, kada lėktuvas leidžiasi, ir pasitikimo salėje vairuotojas pasitinka keleivį. Antruoju atveju galima ir pavėluoti į tą laiką“, - BNS pirmadienį sakė R.Kriukovas.

Vilniaus oro uostas šiuo metu valdo 12 automobilių stovėjimo aikštelių, kuriose yra 1073 vietos. Bendrovė „Fima“ už 0,8 mln. eurų šiuo metu įrenginėja naują 206 vietų automobilių stovėjimo aikštelę, taip pat yra paskelbtas naujos 1 tūkst. vietų daugiaaukštės automobilių stovėjimo aikštelės darbų konkursas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų