• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


„Grand Prix Polski Pojazdów Zabytkowych“ yra šių metų ilgiausias ir sudėtingiausias klasikinių automobilių ralis Lenkijoje, kuriame dalyvaus 35 ekipažai, tarp jų ir du iš Lietuvos.


„Grand Prix Polski Pojazdów Zabytkowych“ yra šių metų ilgiausias ir sudėtingiausias klasikinių automobilių ralis Lenkijoje, kuriame dalyvaus 35 ekipažai, tarp jų ir du iš Lietuvos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dalyviai ruošiasi intensyviai, kadangi varžybos reikalauja ne tik tikslios važiavimo įrangos, bet ir nepriekaištingos automobilio būklės.

REKLAMA

Lietuvos ekipažai tikisi pademonstruoti gerus rezultatus, nepaisant didelės konkurencijos ir ralio sudėtingumo.




Andrius Vaitekūnas ir Kristupas Adinavičius su VW Karmann Ghia


Ramūnas Žilionis ir Linas Žvinakevičius su britišku MGB GT SEBRING (nuotr. Tim Solo)


Daugiau nei 1000 km išbandymas


„Grand Prix Polski Pojazdów Zabytkowych“ – tai ilgiausias ir sudėtingiausias klasikinių automobilių ralis šiais metais vykstantis Lenkijoje. 35 ekipažams spalio 18-22 d. teks įveikti daugiau kaip 1000 km. Šį klasikinių automobilių ralį sudaro tikslaus važiavimo ruožai bei uždari autodromai, kartodromai ir lenktynių trasos. 

REKLAMA
REKLAMA

Pirmą kartą šio ralio istorijoje, startuos net du ekipažai iš Lietuvos: Ramūnas Žilionis ir Linas Žvinakevičius su britišku MGB GT SEBRING, bei Andrius Vaitekūnas ir Kristupas Adinavičius su VW Karmann Ghia.


Ramūnas Žilionis ir Linas Žvinakevičius su britišku MGB GT SEBRING
Ramūnas Žilionis ir Linas Žvinakevičius su britišku MGB GT SEBRING

„Džiaugiamės turėdami galimybę atstovauti savo šalį, bei megzti naujus ryšius prestižiškiausiame klasikinių automobilių ralyje kaimyninėje valstybėje“, – sakė Linas Žvinakevičius.


 „Smagu kad ši disciplina tampa vis labiau populiari ir pavyksta sudalyvauti ne tik Lietuvoje vykstančiuose renginiuose, bet ir išvykti į kitas šalis“, – džiaugėsi Kristupas Adinavičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Andrius Vaitekūnas ir Kristupas Adinavičius su VW Karmann Ghia
Andrius Vaitekūnas ir Kristupas Adinavičius su VW Karmann Ghia

Specialus pasiruošimas 


Pasak dalyvių, norint varžytis dėl prizų tokio lygio ralyje, reikalinga ne tik speciali įranga tiksliam važiavimui, bet ir nepriekaištinga automobilio būklė. Tam mūsų šalies vairuotojai skiria itin daug dėmesio.


„Ruošiantis šiam raliui buvo peržiūrėti visi automobilio mazgai, keičiamos abejonių keliančios detalės, naktiniams ruožams montuojami papildomi žibintai, į varžybas kartu vyks ir mūsų technikas prižiūrintis automobilį, todėl jaučiamės pasiruošę“, – sakė vairuotojas Ramūnas Žilionis. 

REKLAMA

„Mūsų automobiliui, tai pirmas rimtas sezonas po pilnos restauracijos darbų, todėl tikimės nesusidurti su rimtesnėmis problemomis“, – pabrėžė Andrius Vaitekūnas. 




Andrius Vaitekūnas ir Kristupas Adinavičius su VW Karmann Ghia


Ramūnas Žilionis ir Linas Žvinakevičius su britišku MGB GT SEBRING


Milžiniška konkurencija ir tikslai


Ši klasikinių automobilių ralių disciplina Lenkijoje yra gerokai populiaresnė nei Lietuvoje, todėl konkurencija bus tikrai didelė, tačiau ekipažai iš Lietuvos neslepia ambicijų pademonstruoti gerus rezultatus. 

REKLAMA

„Jaučiamės pasiruošę ir nekantraujame pasitikrinti savo lygį tarp stiprių konkurentų, tarp kurių ir garsiojo Monte Carlo Historique dalyviai. Neseniai mūsų klubo organizuotame ralyje „DSTK-20“ Alytuje puikiai pasirodė ekipažai iš Lenkijos, todėl tikimės nenusileisti ir taip pat nustebinti savo rezultatu“, – sakė L. Žvinakevičius. 


„Mūsų tikslas nėra tik sudalyvauti. Kiekvienas toks ralis turi savų niuansų, todėl pirmą kartą dalyvaujant nėra lengva pademonstruoti gerus rezultatus, tačiau dėsime visas jėgas kad tai pavyktų“, – pokalbį užbaigė A. Vaitekūnas. 


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų