REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ko gero nieko nenustebinsime pasakę, kad „McDonalds“, „Google“ ar „Amazon“ yra vieni žinomiausių prekės ženklų pasaulyje, tačiau kodėl jie yra mėgstami, klausia businessinsider.com

REKLAMA
REKLAMA

Čia į pagalbą atėjo konsultacinė firma „Siegal+Gale“, kuri apklaususi 10 tūkst. vartotojų 7 valstybėse paskelbė labiausiai vartotojų vertinamus prekės ženklus.

REKLAMA

Paradoksalu, tačiau tyrimo metu paaiškėjo, kad verslui neverta investuoti į komplikuotus prekės ženklus.

„Respondentai buvo šiltesni paprastų prekės ženklų atžvilgiu. Įdomu tai, kad už paprastumą vartotojai linkę mokėti daugiau“, – pasakojo „Siegal+Gale“ tyrimų vadovas Brianas Raffetys.

Tyrimo išvadose teigiama, kad respondentai už paprastu prekės ženklu pažymėtą produkciją buvo linkę mokėti 5 proc. daugiau. Negana to, respondentai 75 proc. atvejų buvo linkę rekomenduoti paprastesnį prekės ženklą.

REKLAMA
REKLAMA

Žemiau pateikiamas paprasčiausių pasaulio prekės ženklų dešimtukas.

10. „Pizza Hut“

Didžiausia pasaulio maitinimo tinklų franšizė iš dešimtuko išstūmė savo konkurentus „Burger King“ ir „Subway“, kurie sąraše atitinkamai rikiavosi 11 ir 15 vietose. Tyrimo respondentai teigė, kad lietuviams jau pažįstamas picų tinklas žavi naujovišku ir paprastu internetiniu portalu bei galimybe maistą užsisakyti žaidimų konsolės „Xbox“ pagalba.

9. „Ikea“

Žemos kainos ir patogus parduotuvių išplanavimas leido Švedijo baldų gamintojui patekti į paprasčiausiųjų dešimtuką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

8. „Samsung“

„Siegal+Gale“ tyrimų vadovas businessinsider.com teigė nustebęs dėl tokios aukštos Pietų Korėjos elektronikos gamintojo vietos sąraše. „Ketverius metus iš eilės technologinis lyderis buvo „Apple“ tačiau paaiškėjo, kad dažniausiai JAV gamintoją palaikydavo Kinijos vartotojai, kurie šiuo metu nusivylė prekės ženklu dėl darbuotojų išnaudojimo skandalų“, – sakė B. Raffetys.

Respondentai teigė, kad „Samsung“ juos sužavėjo „Galaxy“ telefonu ir modernaus bei prieinamo prekės ženklo įvaizdžiu.

REKLAMA

7. „C&A”

Lietuvoje nedaug žinomas Danijos rubų pardavėjas turi parduotuves daugiau nei 20 valstybių ir prekes parduotuvėse organizuoja naudodamas radijo bangų identifikacijos metodą. Vartotojų teigimu, šio tinklo siūlomos prekės gerai atitinka kainos ir kokybės lūkesčius.

6. „Carrefour“

Antras pagal dydį mažmeninės prekybos tinklas pasaulyje sužavėjo vartotojus tuo, kad siūlo visas įmanomas prekes po vienu stogu. Businessinsider.com teigimu, naujos technologijos taip pat leidžia parduotuvių tinklui pritaikyti prekes pagal kiekvieno regiono poreikius.

REKLAMA

5. „KFC“

Šis greito maisto restoranas respondentus pakerėjo paprasta ir aiškia kainodara bei vartotojų mėgstama nuolaidų sistema.

4. „McDonalds“

„Siegal+Gale“ atstovų teigimu, vienas žinomiausių prekės ženklų pasaulyje, į dešimtukus patenka nuolatos, o vartotojai „McDonalds“ vertina dėl prieinamo meniu, logiškos kainodaros ir geros komunikacijos su klientais.

3. „Google“

Aukšta vieta, populiariausią internetinę paiešką siūlančiam prekės ženklui neturėtų teikti daug džiaugsmo, mat pernai šis užėmė pirmąją vietą. Vis dėlto vartotojai „Google“ mėgsta labiau nei bet kurią kitą technologijų kompaniją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2. „Amazon“

Didžiausia elektroninė parduotuvė pasaulyje vartotojų dėmesio susilaukė dėl lengvai suprantamo internetinės parduotuvės dizaino bei patogios pardavėjų vertinimo sistemos.

1. „Aldi“

Vokiečių mažmeninės prekybos tinklas tyrimo respondentus sužavėjo dėl paprastumo, skandalų stokos ir žemų kainų pažado, kurį „Aldi“ sėkmingai tesi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų